Quote from Guest on 23 March 2009, 13:03Varfor maste en tavling eller ett lopp vara en diskussion?
Varfor maste en tavling eller ett lopp vara en diskussion?
Quote from Anders Wallerstedt on 23 March 2009, 13:13Ja, det är ju både och. Det är ju smidigt om man har frågor innan loppet, och även vill skriva lite om loppet i efterhand.
1. Däremot borde det sättas upp en standard hur man reggar en tävling, dvs man ska lägga till adekvata suffix, när så behövs.
tävl
Ja, det är ju både och. Det är ju smidigt om man har frågor innan loppet, och även vill skriva lite om loppet i efterhand.
1. Däremot borde det sättas upp en standard hur man reggar en tävling, dvs man ska lägga till adekvata suffix, när så behövs.
tävl
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 13:17Det är väl uppenbart att vi funbeatare lägger mer tid på att diskutera tävlingar än att verkligen tävla? 🙂
Det är väl uppenbart att vi funbeatare lägger mer tid på att diskutera tävlingar än att verkligen tävla? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 13:23Tävlingar o lopp behöver enbart ligga i tävlingskalendern här. Vill någon ställa frågor så går det att starta en tråd i lämplig grupp.
Var finns Garmingruppen?
Tävlingar o lopp behöver enbart ligga i tävlingskalendern här. Vill någon ställa frågor så går det att starta en tråd i lämplig grupp.
Var finns Garmingruppen?
Quote from Anders Wallerstedt on 23 March 2009, 13:29"Vill någon ställa frågor så går det att starta en tråd i lämplig grupp. "
Ja, det skulle vara bättre.. Kanske en snabblänk i tävlingskalendern, så det blir ett namn i rätt tråd.
"Vill någon ställa frågor så går det att starta en tråd i lämplig grupp. "
Ja, det skulle vara bättre.. Kanske en snabblänk i tävlingskalendern, så det blir ett namn i rätt tråd.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 13:36David! Vad skall du med Garmingrupp till?
Skapa en Polargrupp istället, bjud in Christer och lås. 😉
David! Vad skall du med Garmingrupp till?
Skapa en Polargrupp istället, bjud in Christer och lås. 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 13:38Så blir "Puls"-gruppen en mer harmonisk grupp utan alla förtvivlade Garminanvändare med allsköns problem.
Så blir "Puls"-gruppen en mer harmonisk grupp utan alla förtvivlade Garminanvändare med allsköns problem.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 13:48Valdigt intressant forslag och losning tycker jag! Snabblank for att skapa en tr?d om det ar fragor som behover behandlas. Med lite ifylld rubrik mm for att det ska synas att nu ar det fragor om ett lopp.
Valdigt intressant forslag och losning tycker jag! Snabblank for att skapa en tr?d om det ar fragor som behover behandlas. Med lite ifylld rubrik mm for att det ska synas att nu ar det fragor om ett lopp.
Quote from Jan Lundquist on 23 March 2009, 14:35Jag vill inte ha diskussioner i tävlingsrutan. Eller man skulle kunna markera diskussionen som ointressant men ha kvar tävlingen eller något sådant.
Jag är inte intresserad av kommentarer såsom "Nu är jag anmäld" osv. Den typen av information kanske skul
Jag vill inte ha diskussioner i tävlingsrutan. Eller man skulle kunna markera diskussionen som ointressant men ha kvar tävlingen eller något sådant.
Jag är inte intresserad av kommentarer såsom "Nu är jag anmäld" osv. Den typen av information kanske skul
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 15:57Jag vill inte ha tavlingar i diskussionerna. Det ar en liten onskan f?r det ar valdigt mycke ointressera i onodan tycker jag. Eventuellt skulle jag kunna komma med nagon info som skulle kunna vara nyttig for nagon men min regel ar att ointressera alla lop
Jag vill inte ha tavlingar i diskussionerna. Det ar en liten onskan f?r det ar valdigt mycke ointressera i onodan tycker jag. Eventuellt skulle jag kunna komma med nagon info som skulle kunna vara nyttig for nagon men min regel ar att ointressera alla lop