Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTavling/Lopp
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror att detta är en sak där valfrihet skulle vara bra! Att välja om man vill se tävlingarna efterhand som de kommer in och i så fall inom vilken/vilka träningstyper, eller om man hellre endast vill söka aktivt efter tävlingar. Dessutom skulle det var

Det är därför de inte ska vara i grupperna.

Jag vet att du tycker det David! Däremot så tycker jag inte att det är en lösning.

Däremot är det bra om alla som ska delta/har deltagit i samma tävling även ur FunBeats synvinkel ska delta/har deltagit i samma tävling. Är lite orolig att flera kopior av samma tävling dyker upp om det inte är enkelt/fool proof.

Det är en lösning på forumet. Komiskt blir när lopp kommer upp som ingen, inte ens "inläggaren" ska delta i.

Ett krux är att "inläggaren" inte ser i kalendern innan de lägger in loppet.
Därför borde loppen enbart vara kopplade in i kalendern och inte i grupperna.
Om sedan någon sökfunktion ska utvecklas är det mer kosmetika i mina ögon.

Det är mycket enkelt att

En direkt koppling till tävlingskalendern så att man måste gå in på aktuell dag i tävlingskalendern för att lägga till en tävling skulle nog sålla bort många dubletter.

Verkar vara bra forslag. Flaggas det upp vad som hander en viss dag sa behover man vall inte tavlas om att regga lopp?

Ja, det där är bra. Man skulle vilja önska sig en tvåstegsraket där man först anger datumet för tävlingen, sedan får se vilka andra tävlingar som går på samma dag innan man reggar en ny.

Det kanske borde vara så att, när man lägger in en tävling i tävlingskalendern, så alstras ingen tråd förrän någon gör ett första inlägg. Många tävlingar får aldrig några diskussionsinlägg. Nu känns det lite som jag spammar forumet när jag lägger in en tä