Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTavling/Lopp
You need to log in to create posts and topics.

Jag röstar på Jonas förslag. Tävlingar bör va benämnda med namn, ort och datum i headdern.

Andreas: Du får inte begära för mycket - t.ex. att det ska funka - när M$ är inblandade...

Andreas Andersson....varför inte;)
Okey ...jag kom för sent för att se vad han hade svarat....får läsa det nu och noggrant begrynna valören typ??!!:D

Å nu hajar jag inte ett enda dugg....vilket iof sig inte säger ett endaste dyfs det heller.??!!????Hehehehe..Tävlingar i diskussionstrådar ger mig: Kunskaper om hur olika människor har upplevt tävlingen positivt och negativt. Den visar oxså på vilka som t

Och jag kan inte bry mig mindre. Eller kanske med ett uttryck "Det skiter jag i"
Hade det varit ett lopp dar det verkligen vore nagon som vill veta nagot sa hade det varit intressant att delta. Inte i flocken som "Jag ska me springa!!"

Forlat for att jag

Nej...om alla vill det så.!!????...varför då inte också ta bort alla trådar om SKOR,,,,OLIKA KRÄMPOR....SKADOR..ROLIGA HÄNDELSER....NYA UTVECKLANDE TILLBEHÖR....VEM MAN MÖTTE I ETT TRÄNINGSPASS..Å vad man vill med sin träning å så......??!!
JA VARFÖR INTA

Med det inlagget har du iaf missupfattat det jag pratar om. Nu menar jag att alla ska fa saga precis det som dyker upp i russinet! Sa tycker jag det ska vara pa FB!
Det var notiser om tavlingar det handlade om, eller rattare sagt bedjan om att slippa dom

Dags för ett konkret förslag:

- Lägg tävlingar på gruppnivå. Så när någon lägger upp en tävling så blir det en ny grupp istf en diskussion. Då kan man aktivt välja att gå med i gruppen om man så vill, eller avstå.

- Den som lägger upp tävlingen (= grupp

Det var rätt smart. Fast man måste kunna hitta tävlingarna enklare än man hittar grupper idag i så fall.

Nyheter från FunBeat är bara drygt hälften med i, man kan hoppa ur den gruppen på samma sätt som andra grupper.

Det finns en kronologisk ordning i kalendern.