Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 16:57Att alltid lyfta fram andra sporter som inte testar men förmodligen har dopingproblem är bara tröttsamt. Jag skiter i om fotbollsspelare trycker nandrolon och tar smärtstillande, det är cykel jag älskar och det är därför jag önskar att man jobbade mer med
Att alltid lyfta fram andra sporter som inte testar men förmodligen har dopingproblem är bara tröttsamt. Jag skiter i om fotbollsspelare trycker nandrolon och tar smärtstillande, det är cykel jag älskar och det är därför jag önskar att man jobbade mer med
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 16:57är ju en klassisker inom argumentationen som David kör med att peka på andra och därmed få bort diskussionen från det känsliga området 🙂
är ju en klassisker inom argumentationen som David kör med att peka på andra och därmed få bort diskussionen från det känsliga området 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 17:18Jag vet att det finns doping inom cykel och tycker att det är förkastligt.
Jag kan inte göra något åt det mer än att reagera på att det allt som oftast enbart diskuteras om doping i samband med cykel.Hade varit mycket intressantare att läsa om vilket kl
Jag vet att det finns doping inom cykel och tycker att det är förkastligt.
Jag kan inte göra något åt det mer än att reagera på att det allt som oftast enbart diskuteras om doping i samband med cykel.
Hade varit mycket intressantare att läsa om vilket kl
Quote from Emma Sjöberg on 21 July 2008, 13:50Bra att ett helt lag drar sig ur.. DET kanske ger eko i framtiden! En dopat, ut med hela laget..
Bra att ett helt lag drar sig ur.. DET kanske ger eko i framtiden! En dopat, ut med hela laget..
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 14:19Det är kanske fler i det stallet som är dopade.....
Det är kanske fler i det stallet som är dopade.....
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 15:53Riccardo Riccò OCH Leonardo Piepoli har sparkats från Saunier Duval...
Och Piepoli har vad jag förstår ändå inte testats positivt... Så stallet har tydligen på egen hand märkt att Piepoli sysslar med doping...
Riccardo Riccò OCH Leonardo Piepoli har sparkats från Saunier Duval...
Och Piepoli har vad jag förstår ändå inte testats positivt... Så stallet har tydligen på egen hand märkt att Piepoli sysslar med doping...
Quote from ellen olsson on 21 July 2008, 17:37> Så stallet har tydligen på egen hand märkt att Piepoli sysslar med doping...
Det vet vi inte.
> Så stallet har tydligen på egen hand märkt att Piepoli sysslar med doping...
Det vet vi inte.
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 17:47Nä, det vet vi inte, men han är tydligen sparkad...
http://www.proffsklungan.nu/artikel.php?subaction=showfull&id=1216399274&archive=&start_from=&ucat=1&
Nä, det vet vi inte, men han är tydligen sparkad...
Quote from ellen olsson on 21 July 2008, 17:48Ja, det är han men det är också det "enda" vi vet med säkerhet.
Ja, det är han men det är också det "enda" vi vet med säkerhet.
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 17:49Sant. (Har inte påstått att vi vet något med säkerhet...)
Sant. (Har inte påstått att vi vet något med säkerhet...)