Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 07:53Jag är mot doping även om jag förstår drivkrafterna bakom att man dopar sig.
Det underliga är att den idrotten som testar mest och har varit ledande i testverksamheten alltid ska klä skott när det gäller doping.
Det finns doping inom all idrott med peng
Jag är mot doping även om jag förstår drivkrafterna bakom att man dopar sig.
Det underliga är att den idrotten som testar mest och har varit ledande i testverksamheten alltid ska klä skott när det gäller doping.
Det finns doping inom all idrott med peng
Quote from Lena O on 19 July 2008, 08:53"Det underliga är att den idrotten som testar mest och har varit ledande i testverksamheten alltid ska klä skott när det gäller doping."
Inte så underligt när idioterna åka fast stup i kvarten!
Det som är underligt är de fortsätta trotts att deras sport
"Det underliga är att den idrotten som testar mest och har varit ledande i testverksamheten alltid ska klä skott när det gäller doping."
Inte så underligt när idioterna åka fast stup i kvarten!
Det som är underligt är de fortsätta trotts att deras sport
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 11:28"Det finns doping inom all idrott med pengar och då blir det underligt att de stora lagidrotterna som inte testar/har paroditestning ignoreras i denna debatten."
Definitivt. Tyvärr är det ju någon form av kommersiell cirkus runt det hela, folk måste ju f
"Det finns doping inom all idrott med pengar och då blir det underligt att de stora lagidrotterna som inte testar/har paroditestning ignoreras i denna debatten."
Definitivt. Tyvärr är det ju någon form av kommersiell cirkus runt det hela, folk måste ju f
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 11:29Jag har fått känslan att hockeyn är värre än fotbollen.
Jag har fått känslan att hockeyn är värre än fotbollen.
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 13:39Det komiska är att "Roddaren" testades fler gånger under 2001 fastän han inte körde hela säsongen, än Ludmilla under hela hennes "karriär".
Ludmilla åkte fast för doping och fastnade i tullen på Sturup med en väska med meduciner i. Den fick en massör ta
Det komiska är att "Roddaren" testades fler gånger under 2001 fastän han inte körde hela säsongen, än Ludmilla under hela hennes "karriär".
Ludmilla åkte fast för doping och fastnade i tullen på Sturup med en väska med meduciner i. Den fick en massör ta
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 15:36Men David då, inte får man kritisera en svensk medalj?
Men David då, inte får man kritisera en svensk medalj?
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 16:20Ludmilas guldmedalj skäms jag för som svensk. Hon var i dopinghärvor inte 1, inte 2 utan 3 gånger. Hon borde blivit avstängd på livstid precis som Marion Jones som åkt dit 2 gånger.
Ludmilas guldmedalj skäms jag för som svensk. Hon var i dopinghärvor inte 1, inte 2 utan 3 gånger. Hon borde blivit avstängd på livstid precis som Marion Jones som åkt dit 2 gånger.
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 16:34De svenska stollarna i SOK/RF som drev att hennes avstängning skulle hävas eftersom hennes exman hade dopat henne borde avgå självmant.
Det är så pinsamt att bara höra sånt skitsnack från folk som borde veta bättre.
Det är givetvis i linje med att de vi
De svenska stollarna i SOK/RF som drev att hennes avstängning skulle hävas eftersom hennes exman hade dopat henne borde avgå självmant.
Det är så pinsamt att bara höra sånt skitsnack från folk som borde veta bättre.
Det är givetvis i linje med att de vi
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 16:36Jo, det är tragikomiskt. Sen blir svenska dopingfuskare inbjudna till diverse TV-program. Snygga förebilder för ungdomar.
Jo, det är tragikomiskt. Sen blir svenska dopingfuskare inbjudna till diverse TV-program. Snygga förebilder för ungdomar.
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 16:38De är med på Idrottsgalan....
De är med på Idrottsgalan....