Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 11:31Bruyneel är Belgare och därmed helt obegriplig. De har inte ens eget språk utan har lånat från alla håll.
Bruyneel är Belgare och därmed helt obegriplig. De har inte ens eget språk utan har lånat från alla håll.
Quote from ellen olsson on 23 July 2009, 12:09Nu är ju i.o.f.s. Contador rätt kass på engelska men Bruyneel går inte att missförstå i det här fallet.
Nu är ju i.o.f.s. Contador rätt kass på engelska men Bruyneel går inte att missförstå i det här fallet.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 12:11Jag tycker att Contador gjorde ett bra jobb.
Jag tycker att Contador gjorde ett bra jobb.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 13:11Den cykeln hade jag definitivt kunnat tänka mig. Fin.
Den cykeln hade jag definitivt kunnat tänka mig. Fin.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 13:15spunk? Är inte det slang för sperma?
Jag tyckte den var sådär fin ... plottrig.
spunk? Är inte det slang för sperma?
Jag tyckte den var sådär fin ... plottrig.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 13:43Jag kan hålla med om att Contador gjorde ett bra jobb. Det är uppenbart att han inte får den hjälp och stöttning av laget som han ska ha. Efter Verbier ska han ha 100%. Inget snack om saken. Det verkar som att Astana gapar efter för mycket.
Contador kan
Jag kan hålla med om att Contador gjorde ett bra jobb. Det är uppenbart att han inte får den hjälp och stöttning av laget som han ska ha. Efter Verbier ska han ha 100%. Inget snack om saken. Det verkar som att Astana gapar efter för mycket.
Contador kan
Quote from ellen olsson on 23 July 2009, 14:12Hur skulle det ha gått om han fått punka då? Tror ni att han hunnit ikapp bröderna Schleck på egen hand?
Det finns ingen anledning att ta risker när man inte behöver. Om målet hade legat på toppen hade det varit en annan sak men med över 15km kvar till må
Hur skulle det ha gått om han fått punka då? Tror ni att han hunnit ikapp bröderna Schleck på egen hand?
Det finns ingen anledning att ta risker när man inte behöver. Om målet hade legat på toppen hade det varit en annan sak men med över 15km kvar till må
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 09:33Radio Shack... och så ska han visst tävla själv också i TdF 2010 med bara amerikaner...
Radio Shack... och så ska han visst tävla själv också i TdF 2010 med bara amerikaner...
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 11:39Jag tror inte att ASO har skickat någon inbjudan till TdF-2010 till varken Lance Armstrong, Team Radio Shack eller någon överhuvudtaget.
Jag tror inte att ASO har skickat någon inbjudan till TdF-2010 till varken Lance Armstrong, Team Radio Shack eller någon överhuvudtaget.
Quote from ellen olsson on 24 July 2009, 12:10Såvitt jag vet har de inte bjudit in någon till någon av de tävlingar de anordnar 2010. Att det bara skulle vara amerikaner i Team RadioShack får väl också betraktas som rätt överdrivet med tanke på att det är väldigt få cyklister som är "klara"...
Såvitt jag vet har de inte bjudit in någon till någon av de tävlingar de anordnar 2010. Att det bara skulle vara amerikaner i Team RadioShack får väl också betraktas som rätt överdrivet med tanke på att det är väldigt få cyklister som är "klara"...