Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 20:06Va? Är det en tjej på bilden också?
Va? Är det en tjej på bilden också?
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:002 km kvar på en höft
2 km kvar på en höft
Quote from ellen olsson on 25 July 2009, 22:06I.o.f.s. går vägen ut rätt långt till höger för den sista vänstersvängen men den uppskattningen kan nog stämma.
I.o.f.s. går vägen ut rätt långt till höger för den sista vänstersvängen men den uppskattningen kan nog stämma.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:14usch, då kanar hon långt om hon ska åka 2 km på en höft... suck ... jag vet. Förlåt.
men det här då, IK Vinco himmavid ställer TdF i skamvrån
http://www.ystadsallehanda.se/article/20090725/SPORT/972985808/2014/NOJE/&/Dags-for-%E2%80%99Tour-de-Svenstorp%E
usch, då kanar hon långt om hon ska åka 2 km på en höft... suck ... jag vet. Förlåt.
men det här då, IK Vinco himmavid ställer TdF i skamvrån
http://www.ystadsallehanda.se/article/20090725/SPORT/972985808/2014/NOJE/&/Dags-for-%E2%80%99Tour-de-Svenstorp%E
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:20Johan Sjöberg har en väldigt fin cykel.
Johan Sjöberg har en väldigt fin cykel.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:28fast om jag minns hur Johan ser ut så är det han till höger på bild, på Look-cykeln. Men den kanske är fin den med?
fast om jag minns hur Johan ser ut så är det han till höger på bild, på Look-cykeln. Men den kanske är fin den med?
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:38Det är inte jag som säger att Johan är till vänster för han är mycket riktigt till höger med en LOOK 486:a mellan benen.
Det är inte jag som säger att Johan är till vänster för han är mycket riktigt till höger med en LOOK 486:a mellan benen.
Quote from Rasmus Olsson on 25 July 2009, 23:13Blev det några snart-är-jag-en-cyklist-kläder Håkan?!
Blev det några snart-är-jag-en-cyklist-kläder Håkan?!
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 23:35David,
nä, jag vet jag blev bara förvirrad av YAs text när jag inte kände igen Johan ... eller trodde att han lagt sig till med tangorabatt 😀Bruse,
jajamensan, billigt (nåja) blev det och Pearl izumi är väl hyfsat cykligt märke ändå? Mest imponerad är
David,
nä, jag vet jag blev bara förvirrad av YAs text när jag inte kände igen Johan ... eller trodde att han lagt sig till med tangorabatt 😀
Bruse,
jajamensan, billigt (nåja) blev det och Pearl izumi är väl hyfsat cykligt märke ändå? Mest imponerad är
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 23:40Johan är en rolig fan.
I söndags tipsade jag Emelie H(kommisarie) om Johans inte reglementsenliga cykel. Hon lär väl ha ett kvartssamtal med honom om den.
Johan är en rolig fan.
I söndags tipsade jag Emelie H(kommisarie) om Johans inte reglementsenliga cykel. Hon lär väl ha ett kvartssamtal med honom om den.