Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTeam Stockholm (halv)Marathon
You need to log in to create posts and topics.

12

Denna tråd måste ju bara skapas någon gång!

Vilka skall vara med på tisdagsträningarna som ordnas av (f.d.) Team Stockholm Marathon från och med 17 juni?

Jag är anmäld, tänkte följa 2-timmarsgruppen även om jag inte satsar på Halvmaran 🙂

Jag är också anmäld. Men herregud. Vad har jag gett mig in på? Mamma, snälla, hjälp, ta mig härifrån. Vad har jag gjort? Jag kommer dö.

Nu är det bara att hålla andan den 17:e och försöka se världsvan ut 🙂

Jag har också anmält mig till Stockholm Halvmarathon. 🙂 Tyckte det var för långt med sex månader (från GBG-varvet) till nästa halvmara i november, så jag springer den här i "mellanrummet". Fast jag får sköta min träning själv...;)

Jag vill egentligen också med på stockholm halvmarathon, i år igen. Det var väldigt roligt förra året. Bara det att resan blir så lång och dyr för mig. Men vi får se.

Åsa, du var riktigt duktig på Kungsholmen så med samma kämpatakter går det säkert strålande.

Jag lägger in en direktlänk om det skulle vara fler som är intresserade av träningen.
http://www.stockholmhalvmarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=1560&Rac_ID=12

Jag har anmält mig - har inte kollat vad det finns för olika grupper än...och ska inte springa tävlingen heller men jag har kört fart-träning med Rubin ett halvår nu inför maran (med jobbet) och det har varit superbra. Så för mig blir det bara en fortsätt

Jag har anmält mig både till loppet och till träningen. Har aldrig sprungit så långt som 2 mil och har som mål att ta mig runt 😀

Jag har för mig grupperna kommer att vara indelade efter de program som Szalkai lagt upp för halvmaran, förutom att det inte finns någon "ren" nybörjargrupp, dvs. "klara loppet". Men den sortens kvalitetsträning är ju mycket lättare att anpassa till sin e

Fyra träningsnivåer
Vid tisdagsträningarna delas löparna upp i grupper efter löpstyrka. Vi följder de olika träningsnivåer som finns i Anders Szalkais träningsprogram:

Elit, klara Stockholm Halvmarathon på 1.15.

Klara Stockholm Halvmarathon på 1.30

Kla

Japp Fredrika, han är superbra, och jäkligt trevlig dessutom!

12