Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 15:49Jag har ju tränat med TSM hela vintern o kan bara hålla med om att Rubin är super. Han är verkligen trevlig och entusiastisk o bjöd verkligen på sig själv. Dessutom fick man ju öva lite på engelskan oxå 🙂 Jag är jättenöjd med TSM:s marathonträning men k
Jag har ju tränat med TSM hela vintern o kan bara hålla med om att Rubin är super. Han är verkligen trevlig och entusiastisk o bjöd verkligen på sig själv. Dessutom fick man ju öva lite på engelskan oxå 🙂 Jag är jättenöjd med TSM:s marathonträning men k
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 16:35Jag kommer att springa loppet, men kommer inte vara med på de gemensamma träningarna. Det är ju på tisdagar och då prioriterar jag PUK på Mossen! (De gånger jag kan)
Det blir ju mitt första lopp sen Bore Cup 3...
Jag kommer att springa loppet, men kommer inte vara med på de gemensamma träningarna. Det är ju på tisdagar och då prioriterar jag PUK på Mossen! (De gånger jag kan)
Det blir ju mitt första lopp sen Bore Cup 3...
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2008, 21:51Vad är PUK?
Vad är PUK?
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 22:57Med risk för att få på huvudet:
* PUK (Kurdistans Patriotiska union) var en del av det första kurdiska partiet som Partiye demokrata Kurdistan som grundades av Mala Mostafa Barzani på 1950-talet.
* PUK (Personal Unblocking Key) är en kod som användaren
Med risk för att få på huvudet:
* PUK (Kurdistans Patriotiska union) var en del av det första kurdiska partiet som Partiye demokrata Kurdistan som grundades av Mala Mostafa Barzani på 1950-talet.
* PUK (Personal Unblocking Key) är en kod som användaren
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 22:58Pulsare utan klubb (t+)
/En som vet
Pulsare utan klubb (t+)
/En som vet