Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 16:44Hehe, herr S tänkte precis som jag.
Hehe, herr S tänkte precis som jag.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 16:57...och "i stort sett" som Herr S skriver exkluderar säkert ultrafestivalens 1-timmarsalternativ.
...och "i stort sett" som Herr S skriver exkluderar säkert ultrafestivalens 1-timmarsalternativ.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 20:12Tackar,tackar för den upplysningen Herr S.....å så Lena förståss....Men den där Backlöparen han tror tydligen inte att jag kan fixa en marathontid under 1 H....konstig kille???? Vet ju ultrapolicyn men ni får ju många fler starter om ni nämner att maratho
Tackar,tackar för den upplysningen Herr S.....å så Lena förståss....Men den där Backlöparen han tror tydligen inte att jag kan fixa en marathontid under 1 H....konstig kille???? Vet ju ultrapolicyn men ni får ju många fler starter om ni nämner att maratho
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 10:08Vinterspringingarna låter kul. Spännande med lite vintermaror, det har jag letat efter. Vitalt arrat. Hoppas kunna delta i vinter, vid något tillfälle.
Är alla era tävlingar sanktionerade med officiella resultat?
mvh d
Vinterspringingarna låter kul. Spännande med lite vintermaror, det har jag letat efter. Vitalt arrat. Hoppas kunna delta i vinter, vid något tillfälle.
Är alla era tävlingar sanktionerade med officiella resultat?
mvh d
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 12:55Hej
Alla vår tävlingar är sanktionerade.Mvh Peter E
Hej
Alla vår tävlingar är sanktionerade.
Mvh Peter E
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 14:04Kjell, det slår mig att du kanske vill veta huruvida splittid för maraton anges? Så brukar vara fallet på 6h (som service, gäller ej som tävlingsdistans). Kanske i fler fall? Eller indirekt genom att varvtider brukar kunna ordnas.
Kjell, det slår mig att du kanske vill veta huruvida splittid för maraton anges? Så brukar vara fallet på 6h (som service, gäller ej som tävlingsdistans). Kanske i fler fall? Eller indirekt genom att varvtider brukar kunna ordnas.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 14:35Bra. Då kan man putsa på sitt PB redan i vinter. Vilken banan kör ni på vinterspringningarna? Bolongerskogen?
mvh d
Bra. Då kan man putsa på sitt PB redan i vinter. Vilken banan kör ni på vinterspringningarna? Bolongerskogen?
mvh d
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 18:46På Ultrafestivalens 48-, 24-, 12- och 6-timmars gick i år starten 195 meter före tidtagningsstationen för att kunna ge en precis 42195 m-notering.
På Ultrafestivalens 48-, 24-, 12- och 6-timmars gick i år starten 195 meter före tidtagningsstationen för att kunna ge en precis 42195 m-notering.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 19:04Oj vad myche mera tävlingar man då har att välja mellan som notorisk å tvångsmässig marathonlöpare. Tävlingstid skriver du käre Herr S som ju känner min ide å kapacitet så väl hehehe...Officiell tid är väl bra ändå...?!
Det blir en jätte-kul planering inf
Oj vad myche mera tävlingar man då har att välja mellan som notorisk å tvångsmässig marathonlöpare. Tävlingstid skriver du käre Herr S som ju känner min ide å kapacitet så väl hehehe...Officiell tid är väl bra ändå...?!
Det blir en jätte-kul planering inf
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 18:30Hur var underlaget för vintermarorna i fjorl när det var så mycket snö? Moddigt, eller okej? Funderar på att springa årets i februari (halva distansen i så fall).
Hur var underlaget för vintermarorna i fjorl när det var så mycket snö? Moddigt, eller okej? Funderar på att springa årets i februari (halva distansen i så fall).