Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTeam Ultrasweden tävlingar 2011
You need to log in to create posts and topics.

12

Hehe, herr S tänkte precis som jag.

...och "i stort sett" som Herr S skriver exkluderar säkert ultrafestivalens 1-timmarsalternativ.

Tackar,tackar för den upplysningen Herr S.....å så Lena förståss....Men den där Backlöparen han tror tydligen inte att jag kan fixa en marathontid under 1 H....konstig kille???? Vet ju ultrapolicyn men ni får ju många fler starter om ni nämner att maratho

Vinterspringingarna låter kul. Spännande med lite vintermaror, det har jag letat efter. Vitalt arrat. Hoppas kunna delta i vinter, vid något tillfälle.

Är alla era tävlingar sanktionerade med officiella resultat?

mvh d

Hej
Alla vår tävlingar är sanktionerade.

Mvh Peter E

Kjell, det slår mig att du kanske vill veta huruvida splittid för maraton anges? Så brukar vara fallet på 6h (som service, gäller ej som tävlingsdistans). Kanske i fler fall? Eller indirekt genom att varvtider brukar kunna ordnas.

Bra. Då kan man putsa på sitt PB redan i vinter. Vilken banan kör ni på vinterspringningarna? Bolongerskogen?

mvh d

På Ultrafestivalens 48-, 24-, 12- och 6-timmars gick i år starten 195 meter före tidtagningsstationen för att kunna ge en precis 42195 m-notering.

Oj vad myche mera tävlingar man då har att välja mellan som notorisk å tvångsmässig marathonlöpare. Tävlingstid skriver du käre Herr S som ju känner min ide å kapacitet så väl hehehe...Officiell tid är väl bra ändå...?!
Det blir en jätte-kul planering inf

Hur var underlaget för vintermarorna i fjorl när det var så mycket snö? Moddigt, eller okej? Funderar på att springa årets i februari (halva distansen i så fall).

12