Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 14:12Dock är vi nog även rörande eniga om att man inte blir snabbare av att virka 😉
Rap Chica bör alltså inte börja virka med hopp om att bli snabbare. I det fallet tror jag mer på löpskolning - eller i alla fall någon som kan biomekanik som faktiskt kan ti
Dock är vi nog även rörande eniga om att man inte blir snabbare av att virka 😉
Rap Chica bör alltså inte börja virka med hopp om att bli snabbare. I det fallet tror jag mer på löpskolning - eller i alla fall någon som kan biomekanik som faktiskt kan ti
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 14:23"Han menade nog..."?
Tro vad du vill, det är ju ändå bara en avskrift.
"Han menade nog..."?
Tro vad du vill, det är ju ändå bara en avskrift.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:39hr nu fått tips två gången om stavar, kanske ska damma av dom och hoppas att jag inte snubblar nudå.
det lilla jag såg om löpstegsteknik är att jag nog ska börja komma in i löpningen mer (trodde man kunde träna teknik i den form jag är men det verkar int
hr nu fått tips två gången om stavar, kanske ska damma av dom och hoppas att jag inte snubblar nudå.
det lilla jag såg om löpstegsteknik är att jag nog ska börja komma in i löpningen mer (trodde man kunde träna teknik i den form jag är men det verkar int
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:42Nä, en typiskt utsvävning à la funbeat, inget att bry sig om 😉
Nu åker jag hem och virkar lite. (I övrigt är det bästa löparvädret här i Göteborg. Underbart soligt, vårkyligt och inte blåsigt. Bara så ni vet. (H:))
Nä, en typiskt utsvävning à la funbeat, inget att bry sig om 😉
Nu åker jag hem och virkar lite. (I övrigt är det bästa löparvädret här i Göteborg. Underbart soligt, vårkyligt och inte blåsigt. Bara så ni vet. (H:))