Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:52Det finns också frågan om "negative split". En idé är att man skall försöka springa andra halvan snabbare än första. Jag vet inte om den är realistisk. De flesta springer kanske lite för fort i början, vilket drabbar andra halvan.
Jag misstänker att man
Det finns också frågan om "negative split". En idé är att man skall försöka springa andra halvan snabbare än första. Jag vet inte om den är realistisk. De flesta springer kanske lite för fort i början, vilket drabbar andra halvan.
Jag misstänker att man
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 10:17Är själv extremt oerfaren av tävlingar men har hittills alltid ("alltid" = tre lopp i år ;)) kört hårt nästan hela loppet under stort lidande, tappat subjektivt i tempo sista 1-1,5 kilometerarna (-Nä, nu ger jag upp, tänk, tänk) för att sen dra på en helv
Är själv extremt oerfaren av tävlingar men har hittills alltid ("alltid" = tre lopp i år ;)) kört hårt nästan hela loppet under stort lidande, tappat subjektivt i tempo sista 1-1,5 kilometerarna (-Nä, nu ger jag upp, tänk, tänk) för att sen dra på en helv