Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 16:37Om du funderar på hjul i prisklassen 7000-8000 kr så ska du ha ett par Mavic Cosmic Carbone. Kan köpas från Tyskland för de pengarna, frakten inräknad. I de vindtunneltester som gjorts är de bara ett par watt sämre än några av värstinghjulen med riktigt h
Om du funderar på hjul i prisklassen 7000-8000 kr så ska du ha ett par Mavic Cosmic Carbone. Kan köpas från Tyskland för de pengarna, frakten inräknad. I de vindtunneltester som gjorts är de bara ett par watt sämre än några av värstinghjulen med riktigt h
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 17:27Det är väldigt enkelt att klistra en tub med tubklister utan att "slabba". Det gäller bara att lära sig det genom praktisk övning.
Det är väldigt enkelt att klistra en tub med tubklister utan att "slabba". Det gäller bara att lära sig det genom praktisk övning.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:26Bra, David, du får använda tubdäck precis hur mycket du vill. Men för mig överväger nackdelarna med tub fördelarna mångfalt. Gissningsvis så även för de flesta andra. Särskilt alla som inte färgas av äldre tiders "dogmer" vad gäller vad som är bäst. Nån s
Bra, David, du får använda tubdäck precis hur mycket du vill. Men för mig överväger nackdelarna med tub fördelarna mångfalt. Gissningsvis så även för de flesta andra. Särskilt alla som inte färgas av äldre tiders "dogmer" vad gäller vad som är bäst. Nån s
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:40Det var sant så sent som idag i San Sebastian och Vårgårda. Det är bara du som inte klarar av praktiska saker.
Det var sant så sent som idag i San Sebastian och Vårgårda. Det är bara du som inte klarar av praktiska saker.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:43Äh, gå å lägg dig, ditt tröttsamma troll. Hur orkar du bråka med folk här dag efter dag efter dag, år efter år?
Äh, gå å lägg dig, ditt tröttsamma troll. Hur orkar du bråka med folk här dag efter dag efter dag, år efter år?
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:46Troll? Jag vet allt vem som är ett troll.
Hur går det med din Geodrom?
Troll? Jag vet allt vem som är ett troll.
Hur går det med din Geodrom?
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:50Ut å cykla med dig, pågablära!
Ut å cykla med dig, pågablära!
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 18:51Jag ska se Wilmer X. Vad ska du projektera ikväll?
Jag ska se Wilmer X. Vad ska du projektera ikväll?
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 19:45Jag ska projektera städning av lägenheten.
Jag ska projektera städning av lägenheten.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 20:07Efter att ha försökt medla mellan barnen i en regnig vecka; Ni råkar inte vara syskon? En kommentar eller en blick och sen PANG, dödsfight på 2 sekunder.
Efter att ha försökt medla mellan barnen i en regnig vecka; Ni råkar inte vara syskon? En kommentar eller en blick och sen PANG, dödsfight på 2 sekunder.