Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTempo VS Racer
You need to log in to create posts and topics.

Om du funderar på hjul i prisklassen 7000-8000 kr så ska du ha ett par Mavic Cosmic Carbone. Kan köpas från Tyskland för de pengarna, frakten inräknad. I de vindtunneltester som gjorts är de bara ett par watt sämre än några av värstinghjulen med riktigt h

Det är väldigt enkelt att klistra en tub med tubklister utan att "slabba". Det gäller bara att lära sig det genom praktisk övning.

Bra, David, du får använda tubdäck precis hur mycket du vill. Men för mig överväger nackdelarna med tub fördelarna mångfalt. Gissningsvis så även för de flesta andra. Särskilt alla som inte färgas av äldre tiders "dogmer" vad gäller vad som är bäst. Nån s

Det var sant så sent som idag i San Sebastian och Vårgårda. Det är bara du som inte klarar av praktiska saker.

Äh, gå å lägg dig, ditt tröttsamma troll. Hur orkar du bråka med folk här dag efter dag efter dag, år efter år?

Troll? Jag vet allt vem som är ett troll.
Hur går det med din Geodrom?

Ut å cykla med dig, pågablära!

Jag ska se Wilmer X. Vad ska du projektera ikväll?

Jag ska projektera städning av lägenheten.

Efter att ha försökt medla mellan barnen i en regnig vecka; Ni råkar inte vara syskon? En kommentar eller en blick och sen PANG, dödsfight på 2 sekunder.