Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:47Äsch då... Lägger ner tanken med tempodräkt tills vidare. Plockar upp den när jag ska köra OS eller något sånt nästa gång. (H)
Äsch då... Lägger ner tanken med tempodräkt tills vidare. Plockar upp den när jag ska köra OS eller något sånt nästa gång. (H)
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:49haha, eller så blir det som när jag för många år sedan tog steget från mjukisbyxor och t-shirt i löparspåret, till tights och löparkläder. Eftersom jag såg ut som en snabblöpare, var jag ju tvungen att öka varje gång jag mötte någon. Allt annat hade varit
haha, eller så blir det som när jag för många år sedan tog steget från mjukisbyxor och t-shirt i löparspåret, till tights och löparkläder. Eftersom jag såg ut som en snabblöpare, var jag ju tvungen att öka varje gång jag mötte någon. Allt annat hade varit
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:54Hehe, maken sa att jag får köpa tempopinnar till cykeln och så får han köra framför mig med sin MC och sträcka över chokladbollar och ge goda råd, så kommer alla att tro att jag är en riktig tempocyklist med eget följeteam och allt. Ska man låtsas ska man
Hehe, maken sa att jag får köpa tempopinnar till cykeln och så får han köra framför mig med sin MC och sträcka över chokladbollar och ge goda råd, så kommer alla att tro att jag är en riktig tempocyklist med eget följeteam och allt. Ska man låtsas ska man
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 13:14Hmm, du har så rätt om träningen men utan att du troligtvis vet om det.
Hmm, du har så rätt om träningen men utan att du troligtvis vet om det.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 15:04Just do it, Sara. Ignorera partypoopersarna här i tråden och köp en tempodräkt, träningen du föreslår är exakt rätt också. Med MC framför dig som tar vinden kan du ligga på tyngre växlar och trampa precis på tröskelpuls och om maken kanske kan köra i chap
Just do it, Sara. Ignorera partypoopersarna här i tråden och köp en tempodräkt, träningen du föreslår är exakt rätt också. Med MC framför dig som tar vinden kan du ligga på tyngre växlar och trampa precis på tröskelpuls och om maken kanske kan köra i chap
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 16:19Håkan 😀 (t+)
Håkan 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 19:05Köp en tempohoj också så är problemet löst. 🙂
Köp en tempohoj också så är problemet löst. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 23:17Det går mycket fortare med kläder man gillar.
Det går mycket fortare med kläder man gillar.
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 09:33Det går mycket fortare i kläder man skäms för att visa sig i.
Kim (vars första tritopp visade halva magen)
Det går mycket fortare i kläder man skäms för att visa sig i.
Kim (vars första tritopp visade halva magen)
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 08:46I Falun (och på OS-linjet..) cyklar många med tempodräkt, inga konstigheter med det. Och Kalas har nu tom. TT dräkter med fickor!
I Falun (och på OS-linjet..) cyklar många med tempodräkt, inga konstigheter med det. Och Kalas har nu tom. TT dräkter med fickor!