Quote from Rasmus Olsson on 8 August 2012, 14:40Ahmen guuuud! Superhjältar har ju stövlar!
Ahmen guuuud! Superhjältar har ju stövlar!
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 15:08Jag provade faktiskt en dräkt idag och jag såg ut ungefär sådär. 😀 Minus manteln då.
Jag provade faktiskt en dräkt idag och jag såg ut ungefär sådär. 😀 Minus manteln då.
Quote from Rasmus Olsson on 8 August 2012, 15:38Som en hjälte?
Som en hjälte?
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 15:59app app.. ingen mantel = ingen hjälte 😉
app app.. ingen mantel = ingen hjälte 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 August 2012, 18:56Du hör Sara, du _måste_ ha mantel.
Du hör Sara, du _måste_ ha mantel.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:06Ajdå... Ja, kanske... Frågan är bara hur man ska fixa så den inte fastnar i bakhjulet. Eller är kanske svaret att man måste cykla asfort hela tiden så att den fladdrar snyggt i vinden?
Ajdå... Ja, kanske... Frågan är bara hur man ska fixa så den inte fastnar i bakhjulet. Eller är kanske svaret att man måste cykla asfort hela tiden så att den fladdrar snyggt i vinden?
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:21Du kan väl ha en kortare variant? Plus posta lite bilder här i tråden (med dräkt, på cykeln) (H)
Du kan väl ha en kortare variant? Plus posta lite bilder här i tråden (med dräkt, på cykeln) (H)
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:30Jag tänkte faktiskt ta en bild och lägga här bara för att, eftersom jag startade tråden får jag väl gå all in liksom. 😉 Men jag tror inte jag ska behålla dräkten, så då slipper ni den synen. 🙂
Jag tänkte faktiskt ta en bild och lägga här bara för att, eftersom jag startade tråden får jag väl gå all in liksom. 😉 Men jag tror inte jag ska behålla dräkten, så då slipper ni den synen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:38Äh kom igen nu, skojar ju med dig. Tycker du att det är bättre med tempodräkt än bibs och jersey är det bara att köra på 😉
Äh kom igen nu, skojar ju med dig. Tycker du att det är bättre med tempodräkt än bibs och jersey är det bara att köra på 😉
Quote from j sollerman on 8 August 2012, 21:16Köp en triathlondräkt istället!
Bild:http://s.wiggle.co.uk/images/H-2XU-WT2083d-Med.jpg?w=350&h=350&a=7
Köp en triathlondräkt istället!
Bild:http://s.wiggle.co.uk/images/H-2XU-WT2083d-Med.jpg?w=350&h=350&a=7