Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 22:58Kim +1, men vart är manteln och hjälmen? :@
Kim +1, men vart är manteln och hjälmen? :@
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 11:37jahapp, Sara, det känns som att vi börjar närma oss ett beslut nu. Du har fått massor av bra förslag så då är det bara för dig att göra va...
jahapp, Sara, det känns som att vi börjar närma oss ett beslut nu. Du har fått massor av bra förslag så då är det bara för dig att göra va...
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 11:40Jamen jag har ju porvat en sa jag ju. 😉 Men det var inte alls så bekvämt som jag trodde, så jag får nog fortsätta med tröja + byxor trots allt. 🙂 Eventuellt att jag gör ett framtränande som superhjälte på valfri tävling nästa år, baraföratt. (H)
Jamen jag har ju porvat en sa jag ju. 😉 Men det var inte alls så bekvämt som jag trodde, så jag får nog fortsätta med tröja + byxor trots allt. 🙂 Eventuellt att jag gör ett framtränande som superhjälte på valfri tävling nästa år, baraföratt. (H)
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 11:52Du är tvungen att ha klubbens dräkt på tävling.
Du är tvungen att ha klubbens dräkt på tävling.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 12:01Jeje, då får jag väl ha det på motionslopp isf.
Jeje, då får jag väl ha det på motionslopp isf.
Quote from j sollerman on 10 August 2012, 12:14Sara är triathlet först och främst och inte löjlig cyklist.
Sara är triathlet först och främst och inte löjlig cyklist.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 12:18Cyklar inte dom i baddräkt?
Cyklar inte dom i baddräkt?
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 12:22Får bli tri-suit, mantel, stövlar och mask då. Värst blir nog att simma med manteln! 😉
Får bli tri-suit, mantel, stövlar och mask då. Värst blir nog att simma med manteln! 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 12:28Kalle borde köra triathlon i mankini.
Kalle borde köra triathlon i mankini.
Quote from Rasmus Olsson on 10 August 2012, 12:30Sara, lova att du visar bild på dig med tempodräkt!
Sara, lova att du visar bild på dig med tempodräkt!