Quote from ellen olsson on 24 July 2009, 15:26Det beror på vad man menar med "rätt inställd". Om man satsar på en optimal sittställning för att kunna köra så fort som möjligt så är det inte speciellt bekvämt.
Det beror på vad man menar med "rätt inställd". Om man satsar på en optimal sittställning för att kunna köra så fort som möjligt så är det inte speciellt bekvämt.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 15:27Efter ett par säsonger kan du se om du känner för att träna en gång var tredje vecka på en tempocykel.
Det är ungefär vad en Cyklist tränar på en tempohoj eftersom du inte har likadan cykel som till vardags.
Efter ett par säsonger kan du se om du känner för att träna en gång var tredje vecka på en tempocykel.
Det är ungefär vad en Cyklist tränar på en tempohoj eftersom du inte har likadan cykel som till vardags.
Quote from Håkan Öhling on 24 July 2009, 15:28Jag tränar bara på tempocykel. Men jag är väl ingen cyklist direkt...
Jag tränar bara på tempocykel. Men jag är väl ingen cyklist direkt...
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:26En tempohoj är ett levande projekt.
Det går alltid att ändra på någonting så att sittställning/kraftuttag blir optimerat.
Till förra året kortade jag styrtappen (bytte till en kortare) och höjde styret en aning. Resultat: kunnde ligga på mycket hårdare ut
En tempohoj är ett levande projekt.
Det går alltid att ändra på någonting så att sittställning/kraftuttag blir optimerat.
Till förra året kortade jag styrtappen (bytte till en kortare) och höjde styret en aning. Resultat: kunnde ligga på mycket hårdare ut
Quote from j sollerman on 27 July 2009, 12:36Kan du inte cyklar så du spyr på din vanliga cykel?
Kan du inte cyklar så du spyr på din vanliga cykel?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:43Öö... Jo.
Men vad har det med saken att göra?
Öö... Jo.
Men vad har det med saken att göra?
Quote from j sollerman on 27 July 2009, 12:46öö! Va har du med saken att göra?
öö! Va har du med saken att göra?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:49Givande inlägg du kommer med Kalle...
Givande inlägg du kommer med Kalle...
Quote from j sollerman on 27 July 2009, 12:51Ja visst gör jag!
Ja visst gör jag!
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:07Självklart kan jag cykla så jag spyr på min vanliga, men det blir så mycket roligare om man har material anpassat för ändamålet.
Självklart kan jag cykla så jag spyr på min vanliga, men det blir så mycket roligare om man har material anpassat för ändamålet.