Quote from ellen olsson on 27 July 2009, 13:12Jag tycker att det blir rätt söligt om man ska spy.
Jag tycker att det blir rätt söligt om man ska spy.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:15Nä, det gör du inte.
Men eftersom du inte tycks förstå vad jag skriver så får jag väl förtydliga för dig.Det är precis som Niclas Fagerlund skriver.
Hittar man rätt sittställning, som är en kompromiss av areodynkamik och bekvämlighet så kan man åka fort
Nä, det gör du inte.
Men eftersom du inte tycks förstå vad jag skriver så får jag väl förtydliga för dig.
Det är precis som Niclas Fagerlund skriver.
Hittar man rätt sittställning, som är en kompromiss av areodynkamik och bekvämlighet så kan man åka fort
Quote from ellen olsson on 27 July 2009, 13:17När jag skriver att den inte är bekväm så menar jag inte att den är outhärdlig för det måste den vara. Jag vinklar upp styrstammen när jag kör IM-distans. Det blir bäst så...
När jag skriver att den inte är bekväm så menar jag inte att den är outhärdlig för det måste den vara. Jag vinklar upp styrstammen när jag kör IM-distans. Det blir bäst så...
Quote from j sollerman on 27 July 2009, 13:18check (t+)
check (t+)
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:19Gott att ni är med gubbar. 😉
Gott att ni är med gubbar. 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 23:46Har fått låna ett par clipon nu av en snäll kille här. Blev lite smått avundsjuk dock när jag kikade in i hans garage, där stod en Canyon tempohoj med lightweight hjul :(. Han hade under dagen varit ute med den och kört 3mil ungefär, snittet var 40km/h, j
Har fått låna ett par clipon nu av en snäll kille här. Blev lite smått avundsjuk dock när jag kikade in i hans garage, där stod en Canyon tempohoj med lightweight hjul :(. Han hade under dagen varit ute med den och kört 3mil ungefär, snittet var 40km/h, j
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:34Hur gick det Henrik?
Hur gick det Henrik?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:46Första gången man kör med tempo-pinnar brukar det bli härlig träningsvärk i skinkorna och baksida lår.
Första gången man kör med tempo-pinnar brukar det bli härlig träningsvärk i skinkorna och baksida lår.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 14:10Det gick inte alls 🙁
IOM att jag har en cyclocross så sitter det extra bromshandtag uppe på styret, som på en MTB. Och därmed fick jag inte pinnarna på plats :/
Det gick inte alls 🙁
IOM att jag har en cyclocross så sitter det extra bromshandtag uppe på styret, som på en MTB. Och därmed fick jag inte pinnarna på plats :/
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 14:11Spinnachi borde fungera. Du kan komma förbi så får du prova.
Spinnachi borde fungera. Du kan komma förbi så får du prova.