Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 20:54Har man kompakt kroppsform är bringan bredare och armarna kortare, tänk er framifrån hur armarna är mer vinklade upp mot axlarna. Höja styret är ju en lösning men man får nog mer luftmotstånd än enbart via bredare inställning på pinnarna. Anders ser ju ut
Har man kompakt kroppsform är bringan bredare och armarna kortare, tänk er framifrån hur armarna är mer vinklade upp mot axlarna. Höja styret är ju en lösning men man får nog mer luftmotstånd än enbart via bredare inställning på pinnarna. Anders ser ju ut
Quote from Funbeat user on 22 October 2014, 06:48@Anders. Padsen sitter ungefär 1cm utanför pinnarna.
Jag höjde mitt styre lite inför den här säsongen vilket resulterade i en bekvämare ställning.
Lite mindre aero såklart, men betydligt bättre än att inte kunna ligga i tempoposition den sista timmen.
@Anders. Padsen sitter ungefär 1cm utanför pinnarna.
Jag höjde mitt styre lite inför den här säsongen vilket resulterade i en bekvämare ställning.
Lite mindre aero såklart, men betydligt bättre än att inte kunna ligga i tempoposition den sista timmen.