Quote from Guest on 18 December 2009, 13:20http://www1.idrottonline.se/templates/Workroom.aspx?id=441130
http://www1.idrottonline.se/templates/Workroom.aspx?id=441130
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 13:30Kul att se att man kan mäta i borås till skillnad från stockholmsarrangörerna 😉
Kul att se att man kan mäta i borås till skillnad från stockholmsarrangörerna 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:06Påminnelse: sista anmälningsdag imorgon.
Påminnelse: sista anmälningsdag imorgon.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 12:26Jag skippar anmälan på 12km då klubben inte får ihop något lag och jag inte är tillräckligt snabb för att en individuell start ska kännas intressant. Fyran springer jag dock. Blir intressant att möta Henrik (för du springer väl den?) på en ganska kort str
Jag skippar anmälan på 12km då klubben inte får ihop något lag och jag inte är tillräckligt snabb för att en individuell start ska kännas intressant. Fyran springer jag dock. Blir intressant att möta Henrik (för du springer väl den?) på en ganska kort str
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:19Japp, för min del blir det bara den korta. Får jag med mig känslan från dagens pass till Borås så ska du åtminstone få slita lite för att hålla dig framför mig.
Japp, för min del blir det bara den korta. Får jag med mig känslan från dagens pass till Borås så ska du åtminstone få slita lite för att hålla dig framför mig.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:54Jasså, räcker det med att slita lite grann för att slå dig. Jag hade tänkt att köra ett maxlopp, så då kommer jag väl vara långt före dig... 😉
Jasså, räcker det med att slita lite grann för att slå dig. Jag hade tänkt att köra ett maxlopp, så då kommer jag väl vara långt före dig... 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:57Catfight 😉 Nästan så man skulle åka dit o kolla på denna match i matchen 🙂
Catfight 😉 Nästan så man skulle åka dit o kolla på denna match i matchen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:04Nu har jag noterat Hallbergs heta pass idag och slår därefter fast att ovanstående skämt om att vara långt före var just ett skämt med saknad verklighetsanknytning och inget annat. Fast passet var å andra sidan inte heller tillräckligt överlägset för att
Nu har jag noterat Hallbergs heta pass idag och slår därefter fast att ovanstående skämt om att vara långt före var just ett skämt med saknad verklighetsanknytning och inget annat. Fast passet var å andra sidan inte heller tillräckligt överlägset för att
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:09Å, mitt mjuka pannben har ingen chans mot din betongskalle, så jag har bara benen att hoppas på.
Å, mitt mjuka pannben har ingen chans mot din betongskalle, så jag har bara benen att hoppas på.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:46Din form verkar faktiskt vara snäppet vassare än vad jag kunnat uppvisa senaste tiden, både på korta intervaller och långa snabbdistanser. Förvisso är min form lite svårbedömd efter Polenlägret och jag hoppas på ytterligare ett litet lyft, men förhoppnin
Din form verkar faktiskt vara snäppet vassare än vad jag kunnat uppvisa senaste tiden, både på korta intervaller och långa snabbdistanser. Förvisso är min form lite svårbedömd efter Polenlägret och jag hoppas på ytterligare ett litet lyft, men förhoppnin