Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:49Förutom den spännande matchen mot Henrik har jag ytterligare ett uppdrag på min göra-lista, nämligen att slå klubbkompisen Tomas ovan. Bara för att han varit skadad och ur form senaste tiden har jag inte räknat bort honom, formen klättrar nog uppåt ganska
Förutom den spännande matchen mot Henrik har jag ytterligare ett uppdrag på min göra-lista, nämligen att slå klubbkompisen Tomas ovan. Bara för att han varit skadad och ur form senaste tiden har jag inte räknat bort honom, formen klättrar nog uppåt ganska
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:57Läskigt att vara med i SM, men det blir roligt. Ser det mer som ett bra träningspass, men självklart skall jag göra mitt bästa. Angående pannben så har jag inte heller något tjockt sådant när det gäller korta distanser under 10k. Det är lite tjockare på h
Läskigt att vara med i SM, men det blir roligt. Ser det mer som ett bra träningspass, men självklart skall jag göra mitt bästa. Angående pannben så har jag inte heller något tjockt sådant när det gäller korta distanser under 10k. Det är lite tjockare på h
Quote from Jenny Söderberg on 14 April 2010, 22:53Tänkte passa på att testa mina vingar i löpsammanhang. Tävlingarna går i närheten där jag bor och jag tänkte: varför inte? 🙂
Jag springer i M22-klassen på söndag.
Tänkte passa på att testa mina vingar i löpsammanhang. Tävlingarna går i närheten där jag bor och jag tänkte: varför inte? 🙂
Jag springer i M22-klassen på söndag.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 18:49Glider in på den här tråden oxå. Ska springa men ställer upp i klassen för farbröder mellan 35-40. Målet är att inte bli sist
Glider in på den här tråden oxå. Ska springa men ställer upp i klassen för farbröder mellan 35-40. Målet är att inte bli sist
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 22:02Magnus: Med de där persen är det nog ingen risk, jag kommer också vara med 🙂
Magnus: Med de där persen är det nog ingen risk, jag kommer också vara med 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 22:09Startlistan har kommit idag.
Startlistan har kommit idag.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 07:48Jag är också med och tampas om sistaplatsen i M35 🙂 Mitt mål är också att undvika den!
Jag är också med och tampas om sistaplatsen i M35 🙂 Mitt mål är också att undvika den!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:47Jag har inte förrän de senaste dagarna fattat att terräng-SM är för vanliga dödliga också...! Det finns ju tillomed TANTKLASS! Där jag förmodligen inte ens hade kommit sist...
Ok, det får bli nästa år. Kanske. I år ska jag heja på min son i P19.
Jag har inte förrän de senaste dagarna fattat att terräng-SM är för vanliga dödliga också...! Det finns ju tillomed TANTKLASS! Där jag förmodligen inte ens hade kommit sist...
Ok, det får bli nästa år. Kanske. I år ska jag heja på min son i P19.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:53Anna D, om du ändå ska dit så efteranmäl dig. Tycker jag. Du kommer inte sist eller ens näst sist. Det vore roligt! (L) Du hinner med att heja också!
Anna D, om du ändå ska dit så efteranmäl dig. Tycker jag. Du kommer inte sist eller ens näst sist. Det vore roligt! (L) Du hinner med att heja också!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:15Nästa år går Terräng-SM i Uppsala. Så vet ni det.
Nästa år går Terräng-SM i Uppsala. Så vet ni det.