Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej Eva - inte ska jag med! Jag hejar från hemmaplan! Sonen ska slippa mamma som hönsar runt och jagar upp sig...
Men jag antecknar Uppsala till nästa år.

Jag såg att det stod ett gäng fotografer och fotade under tävlingarna. Är det någon som vet om det finns några bilder upplagda på nätet? Det vore kul att se sig själv in action...

Jag tog en himla massa bilder och filmade mycket. Men jag tog endast på klubben och på Eliten (Musse och Isabellah).
Får se om jag lyckas lägga up dom någonstans.;)

Jag knäppte 769 bilder, men då för Högby IFs och Smålands FIFs räkning, dvs bara på löpare från Smålandsklubbar. Ett gallrat urval kommer upp på Smålands FIFs hemsida senare i dag. Kanske inte så troligt att du eller andra icke smålänningar finns med, mer

"Endast om arrangören IK Ymer har haft någon som fotat med tanken att lägga upp alla bilder tror jag att allmänna löpare kan komma att hitta någon bild på sig."

Så verkar det faktiskt ha varit, på IK Ymers hemsida uppges att det kommer upp bilder idag. F

Hittade ett gäng bilder här..:
http://www.facebook.com/album.php?aid=173285&id=220919112135&page=6#!/album.php?id=220919112135&aid=173285&s=0&hash=476f05dbb3558e80fd30df9686a286b2