Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 22:23Mats,
jag har ett par Vasque Aether TEch och tycker de är fenomenala, men det har också slagit mig: vad gör man om de går sönder långt ute i skogen? Vanliga skosnören går ju alltid att knyta ihop.Vad sa försäljaren?
Mats,
jag har ett par Vasque Aether TEch och tycker de är fenomenala, men det har också slagit mig: vad gör man om de går sönder långt ute i skogen? Vanliga skosnören går ju alltid att knyta ihop.
Vad sa försäljaren?
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 01:32Du kan även knyta ihop dessa om du är ute i skogen och de går av . Släpp efter snörningen max, gör en rådbandsknop och dra åt snörningen igen.
Du kan även knyta ihop dessa om du är ute i skogen och de går av . Släpp efter snörningen max, gör en rådbandsknop och dra åt snörningen igen.
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 12:17Säljaren på Addnature var själv lite tveksam till snabbsnörning och det var inga problem att reklamera skorna. Väntar bara på slutgiltig dom från den som är ansvarig för reklamationer. Troligen får jag tilldokvitto vilket medför att jag även kan byta mode
Säljaren på Addnature var själv lite tveksam till snabbsnörning och det var inga problem att reklamera skorna. Väntar bara på slutgiltig dom från den som är ansvarig för reklamationer. Troligen får jag tilldokvitto vilket medför att jag även kan byta mode
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 14:12är nöjd med mina Inov-8 X-Talon 212
är nöjd med mina Inov-8 X-Talon 212
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 19:35Vill bara säga att det var roligt att se ordet "terränglådan" igen, inte hört det på kanske 10 år.. 🙂
Vill bara säga att det var roligt att se ordet "terränglådan" igen, inte hört det på kanske 10 år.. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 21:39Fick mina nya Inov-8 Roclite 315 igår.Beställde från
http://www.wiggle.co.uk/d/run/8/1/1/
Ska bli kul att testa dom i terrängen nu i helgen.De är lätta och grymt sköna att gå omkring i här hemma.
Fick mina nya Inov-8 Roclite 315 igår.Beställde från
http://www.wiggle.co.uk/d/run/8/1/1/
Ska bli kul att testa dom i terrängen nu i helgen.De är lätta och grymt sköna att gå omkring i här hemma.