Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 09:49Precis som all längre löpning så är det bra att hitta rätt mängd. Detta brukar gå ihop med ambitionsnivå. T ex 2-3 lite kortare snabbare pass och ett längre per vecka. Träna också teknik på bökigt underlag, det ger tillbaka att känna sig trygg i terräng.
Precis som all längre löpning så är det bra att hitta rätt mängd. Detta brukar gå ihop med ambitionsnivå. T ex 2-3 lite kortare snabbare pass och ett längre per vecka. Träna också teknik på bökigt underlag, det ger tillbaka att känna sig trygg i terräng.
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 12:56Ja, det var precis den jag menade. Gömmarskogen (jag stavade fel)
Prova den, jag tror det gör dig glad. Större delen är barr, sten och rötter så den blir inte så farligt geggig heller.
Ja, det var precis den jag menade. Gömmarskogen (jag stavade fel)
Prova den, jag tror det gör dig glad. Större delen är barr, sten och rötter så den blir inte så farligt geggig heller.
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 13:23Efter morgonens utepass med intervaller och crossträning känns dessa inlägg om terräng oerhört lockande. Känns som jag börjat dammsuga av Stockhholm gällande bra upplägg för terränguppläggning, reflexbanor mm. Något jag inte lyckats få så bra sammanställt
Efter morgonens utepass med intervaller och crossträning känns dessa inlägg om terräng oerhört lockande. Känns som jag börjat dammsuga av Stockhholm gällande bra upplägg för terränguppläggning, reflexbanor mm. Något jag inte lyckats få så bra sammanställt
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 09:58Här finns en sammanställning över reflexbanor i stockholm:; http://nighttrailrun.se/index.php/reflexbanor/
Här finns en sammanställning över reflexbanor i stockholm:; http://nighttrailrun.se/index.php/reflexbanor/
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 23:37Tack Mattias. Har varit inne och tjuvkikat på denna sida. Ska absolut prova på.
Tack Mattias. Har varit inne och tjuvkikat på denna sida. Ska absolut prova på.
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 23:41Kan varmt rekommendera TERRÄNGLÖPNINg...GRATIS,,, tisdagar 19:00 samling Hammarbybacken nedanför liftstugan. Ta bara med egen pannlampa. De som håller i det brukar ta oss runt en 6-8 km på knappt 1timme rätt in i skogen. Superroligt 🙂
Kan varmt rekommendera TERRÄNGLÖPNINg...GRATIS,,, tisdagar 19:00 samling Hammarbybacken nedanför liftstugan. Ta bara med egen pannlampa. De som håller i det brukar ta oss runt en 6-8 km på knappt 1timme rätt in i skogen. Superroligt 🙂