Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 23:17Den är hyfsat väl markerad. Tror att de skärpte märkningen förra säsongen. Det ska nog gå fint!
Den är hyfsat väl markerad. Tror att de skärpte märkningen förra säsongen. Det ska nog gå fint!
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 13:47Hade det inte varit kul om den här tråden kunde hållas levande av små löprapporter runt om på Skåneleden? Själv springer jag gärna mina långpass på leden och det kunde vara kul att få lite inspiration från andra som också roas av det.
Förra veckan ställd
Hade det inte varit kul om den här tråden kunde hållas levande av små löprapporter runt om på Skåneleden? Själv springer jag gärna mina långpass på leden och det kunde vara kul att få lite inspiration från andra som också roas av det.
Förra veckan ställd
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 08:40Hej på er, och tack för alla tips på fina sträckor på Skåneleden. Jag håller också gärna den här diskussionen levande.
Mikael Björk, Österlencirkeln var väl den vi sprang på Talldungen-lägret, eller?
Den var ju riktigt fin, men lite dåligt markerad på si
Hej på er, och tack för alla tips på fina sträckor på Skåneleden. Jag håller också gärna den här diskussionen levande.
Mikael Björk, Österlencirkeln var väl den vi sprang på Talldungen-lägret, eller?
Den var ju riktigt fin, men lite dåligt markerad på si
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 15:49Österlencirkeln var just lördagsrundan på Trailcamp Körsbärsdalen. Jag kopplade inte ihop dig här med den Jonas som var på lägret - sorry.
Den kan vara lite trixigt markerad vid Hallamölla om man springer motsols (som vi gjorde). Men man kan bara följa Å
Österlencirkeln var just lördagsrundan på Trailcamp Körsbärsdalen. Jag kopplade inte ihop dig här med den Jonas som var på lägret - sorry.
Den kan vara lite trixigt markerad vid Hallamölla om man springer motsols (som vi gjorde). Men man kan bara följa Å
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 19:51Helt ok Mikael. Jag har ju inte världens mest unika namn 🙂
Har för mig den även var lite halvdåligt markerad runt Lökaröd också. På den biten där det var rätt snårigt och lite dåligt röjt.
Helt ok Mikael. Jag har ju inte världens mest unika namn 🙂
Har för mig den även var lite halvdåligt markerad runt Lökaröd också. På den biten där det var rätt snårigt och lite dåligt röjt.
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 20:25Små pinnar i marken och målat på stenar. Jo man får vara uppmärksam!
Små pinnar i marken och målat på stenar. Jo man får vara uppmärksam!
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 07:51Hej ! Jag har sprungit på skåneleden över Kullaberg, Mölle - Himmelstorp med en avstickare upp på Håkull. Superfint och det suger ordentligt i låren. Kan inte annat än att rekommendera denna.
Jag har även provat haväng - brösarp - haväng. Där fanns fina
Hej ! Jag har sprungit på skåneleden över Kullaberg, Mölle - Himmelstorp med en avstickare upp på Håkull. Superfint och det suger ordentligt i låren. Kan inte annat än att rekommendera denna.
Jag har även provat haväng - brösarp - haväng. Där fanns fina
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 00:27Det har inte blivit så mycket Skåneled för min del under sommaren, men jag sprang leden runt Finjasjön och den var riktigt trevlig. Varierad löpning med fina stigar och några rejäla backar i den nordvästra delen. Bara sträckan vid Björkvikens bad som är t
Det har inte blivit så mycket Skåneled för min del under sommaren, men jag sprang leden runt Finjasjön och den var riktigt trevlig. Varierad löpning med fina stigar och några rejäla backar i den nordvästra delen. Bara sträckan vid Björkvikens bad som är t
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 17:58Jag har förlagt nästan alla mina pass sista året på skåneleden och har vid dags datum avverkat ca 90% av etapperna. Om det är någon del ni undrar över är det bara att fråga, det är kul att det finns fler som intresserar sig för att springa i Skånes vackra
Jag har förlagt nästan alla mina pass sista året på skåneleden och har vid dags datum avverkat ca 90% av etapperna. Om det är någon del ni undrar över är det bara att fråga, det är kul att det finns fler som intresserar sig för att springa i Skånes vackra