Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 16:11Dämpningen i Salomonskon är väl bättre antar jag. Den är ju mer som en vanlig löparsko med lite vattenavstötande material och lite grov sula. Sen har de styvat upp den som en pjäxa, vilket kan vara bra för vandring men vid löpning i skogen vill jag ha mer
Dämpningen i Salomonskon är väl bättre antar jag. Den är ju mer som en vanlig löparsko med lite vattenavstötande material och lite grov sula. Sen har de styvat upp den som en pjäxa, vilket kan vara bra för vandring men vid löpning i skogen vill jag ha mer
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 10:28Vivo är väl den som har mest bredd i sin tåbox. Det gillar jag. Även om Inov-8s Natural Fit finns i flera av mina skor. Jag måste dock rekommendera Altra Lone Peak 1.5. Noll dropp. Ganska aggressiv mönstring. Och RYMLIG tåbox. I klass med Vivon vad gäller
Vivo är väl den som har mest bredd i sin tåbox. Det gillar jag. Även om Inov-8s Natural Fit finns i flera av mina skor. Jag måste dock rekommendera Altra Lone Peak 1.5. Noll dropp. Ganska aggressiv mönstring. Och RYMLIG tåbox. I klass med Vivon vad gäller
Quote from Therese Linner on 1 September 2013, 14:41Ytterligare en som lovsjunger Inov8 Roclite 295. Jag måste ha utrymme att vifta på tårna när jag springer så jag gillar skor som är lite bredare. Dock så har de ändrat modellen så kanske värt att titta på den här bloggen för jämförelse: http://readingrunn
Ytterligare en som lovsjunger Inov8 Roclite 295. Jag måste ha utrymme att vifta på tårna när jag springer så jag gillar skor som är lite bredare. Dock så har de ändrat modellen så kanske värt att titta på den här bloggen för jämförelse: http://readingrunn
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 22:28Jag kan varmt rekomendera Saucony Peregrine som är riktigt skön och den har otroligt bra grepp på alla underlag jag har testat. Springer Ursvik Extremen varje vecka och även fast det har börjat bli mer och mer lerigt så är det super grepp! De är även gans
Jag kan varmt rekomendera Saucony Peregrine som är riktigt skön och den har otroligt bra grepp på alla underlag jag har testat. Springer Ursvik Extremen varje vecka och även fast det har börjat bli mer och mer lerigt så är det super grepp! De är även gans
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 12:58Inov-8 grepp är oslagbart i X-talon serien, passar dock inte jättebra för breda fötter. Men bra grepp har alla inov-8 skor. Har dock lyckats slita ut tre par på en sommarsäsong på Storulvån vilket är väldigt synd för man hittar inte lika bra grepp i någon
Inov-8 grepp är oslagbart i X-talon serien, passar dock inte jättebra för breda fötter. Men bra grepp har alla inov-8 skor. Har dock lyckats slita ut tre par på en sommarsäsong på Storulvån vilket är väldigt synd för man hittar inte lika bra grepp i någon
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 12:58Inov-8 grepp är oslagbart i X-talon serien, passar dock inte jättebra för breda fötter. Men bra grepp har alla inov-8 skor. Har dock lyckats slita ut tre par på en sommarsäsong på Storulvån vilket är väldigt synd för man hittar inte lika bra grepp i någon
Inov-8 grepp är oslagbart i X-talon serien, passar dock inte jättebra för breda fötter. Men bra grepp har alla inov-8 skor. Har dock lyckats slita ut tre par på en sommarsäsong på Storulvån vilket är väldigt synd för man hittar inte lika bra grepp i någon