Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 16:20Buud sa att han brukar köra i vanliga ds trainer på swiss alpine.
Buud sa att han brukar köra i vanliga ds trainer på swiss alpine.
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 21:29Ska syna bilderna jag har från förra året, han sprang ju förbi i byn Bergun innan start i K42 ;D
Ska syna bilderna jag har från förra året, han sprang ju förbi i byn Bergun innan start i K42 ;D
Quote from Funbeat user on 30 August 2014, 15:03Fujiracer 3 är små i storlekarna, fattas ett ½-nr, så säljes för 700kr.
MEN Gel Noosa Tri 9 är helt suveräna, får bli dom på Trailrun.
Fujiracer 3 är små i storlekarna, fattas ett ½-nr, så säljes för 700kr.
MEN Gel Noosa Tri 9 är helt suveräna, får bli dom på Trailrun.
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 20:50Lidingöloppet kräver absolut inte terrängskor. Välj lätta asfaltsskor.
Swiss alpine kräver inte terrängskor. Stora delar asfalt, grusväg och lättköpt stig. Över topparna är det bitvis lite stenigt men inget som kräver speciella skor. Om man vill kan ma h
Lidingöloppet kräver absolut inte terrängskor. Välj lätta asfaltsskor.
Swiss alpine kräver inte terrängskor. Stora delar asfalt, grusväg och lättköpt stig. Över topparna är det bitvis lite stenigt men inget som kräver speciella skor. Om man vill kan ma h
Quote from Funbeat user on 9 September 2014, 18:08Någon som nappa på erbjudandet utan att veta storleken?
Passar dom mina 295mm fötter är det intressant.
Är dom tighta i tåboxen?
Är liksom ute efter samma sak, ska fungera på sprintorientering med snabba riktningsändringar.
Inov8 212 är mina favoriter på
Någon som nappa på erbjudandet utan att veta storleken?
Passar dom mina 295mm fötter är det intressant.
Är dom tighta i tåboxen?
Är liksom ute efter samma sak, ska fungera på sprintorientering med snabba riktningsändringar.
Inov8 212 är mina favoriter på