Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 00:58Faktiskt! Vätskekontrollerna var otroliga.
Jätteimponerade
Faktiskt! Vätskekontrollerna var otroliga.
Jätteimponerade
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 08:39Jag kan bara understryka: Tack för ett fantastiskt arrangemang och kul att så många kom till start (44 st tror jag) och att hela 40 st kom i mål.
Jag får nog utnämna Jattelångt till mitt favoritlopp alla kategorier pga de sanslöst vackra vyerna och den p
Jag kan bara understryka: Tack för ett fantastiskt arrangemang och kul att så många kom till start (44 st tror jag) och att hela 40 st kom i mål.
Jag får nog utnämna Jattelångt till mitt favoritlopp alla kategorier pga de sanslöst vackra vyerna och den p
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 15:43Kan bara instämma. Mycket bra arrangemang. Speciellt bra service efter målgång också med massage, filtar, skjuts till duschen, mat och dricka samt fin "goodie-bag".
Kan bara instämma. Mycket bra arrangemang. Speciellt bra service efter målgång också med massage, filtar, skjuts till duschen, mat och dricka samt fin "goodie-bag".
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 18:18Vi som arrangerar och sponsrar är också helnöjda! Underbara, uthålliga människor med hjärtat på rätt ställe.
Jag kommer garanterat att vara med i arrangemangen nästa år också, både som sponsor och arrangör.
Däremellan kommer Jättelångt MTB gå av stapeln
Vi som arrangerar och sponsrar är också helnöjda! Underbara, uthålliga människor med hjärtat på rätt ställe.
Jag kommer garanterat att vara med i arrangemangen nästa år också, både som sponsor och arrangör.
Däremellan kommer Jättelångt MTB gå av stapeln
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 18:33Kul att alla verkar ha haft en bra dag i Roslagen!
Är det någon som vet vem som vann loppet och på vilken tid?
Kul att alla verkar ha haft en bra dag i Roslagen!
Är det någon som vet vem som vann loppet och på vilken tid?
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 21:06fantastiskt arrangemang!
Underbar natur, vackert väder och otroliga "vätske"stationer med bl a ananaspaj, kanelbullar, choklad, chips, köttbullar och annat gott.
Lite större och tydligare pilar som markerar vart man ska så är det hundraprocentigt ... ell
fantastiskt arrangemang!
Underbar natur, vackert väder och otroliga "vätske"stationer med bl a ananaspaj, kanelbullar, choklad, chips, köttbullar och annat gott.
Lite större och tydligare pilar som markerar vart man ska så är det hundraprocentigt ... ell
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 21:28Håller med alla i hyllningarna till arrangörerna. Tack för ett fantastiskt arrangemang. Team Rockrunners har lite bilder här:
http://www.pixbox.se/alb_show_id1189136_page0.html
Håller med alla i hyllningarna till arrangörerna. Tack för ett fantastiskt arrangemang. Team Rockrunners har lite bilder här:
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 23:07En resultatlista kom upp här:
http://jattelangt.blogspot.com/2010/06/resultat-jattelangt-2010.html
Den klassar jag som preliminär eftersom jag ser ett fel (Stefan Hasselgrens tid ska vara 8:10:01) och jag saknar minst ett namn - antalet fullföljande var
En resultatlista kom upp här:
http://jattelangt.blogspot.com/2010/06/resultat-jattelangt-2010.html
Den klassar jag som preliminär eftersom jag ser ett fel (Stefan Hasselgrens tid ska vara 8:10:01) och jag saknar minst ett namn - antalet fullföljande var
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 23:26Se listan som preliminär... trötta arrangörer räknar fel...
Rättat kommer...
PEK (glad med trött i huvudet... 🙂 )
Se listan som preliminär... trötta arrangörer räknar fel...
Rättat kommer...
PEK (glad med trött i huvudet... 🙂 )
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 23:43Nu är listan rättad av en fortfarande trött PEK... 😀
Nu är listan rättad av en fortfarande trött PEK... 😀