Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:44Oj var det bara 10 % asfalt det var ju en klart bättre siffra än det jag skrev 😀
Får väl skylla på att asfaltsträckningen före och efter Roslagsbro kändes väldigt långa mot slutet av loppet.
Oj var det bara 10 % asfalt det var ju en klart bättre siffra än det jag skrev 😀
Får väl skylla på att asfaltsträckningen före och efter Roslagsbro kändes väldigt långa mot slutet av loppet.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:45Jag förstår det... Hmm... Låt mig få planera några timmar till så ska vi se hur vår interna logistik ska gå ihop... Vår plan från början var att bygga målet under loppet men då det finns risk att det är mycket folk på hamnplan under lördagen så börjar vi
Jag förstår det... Hmm... Låt mig få planera några timmar till så ska vi se hur vår interna logistik ska gå ihop... Vår plan från början var att bygga målet under loppet men då det finns risk att det är mycket folk på hamnplan under lördagen så börjar vi
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:46Eller så är det jag som måttat dåligt... Någon med GPS klocka kanske kan få fram en korrekt siffra under lördagen....
Eller så är det jag som måttat dåligt... Någon med GPS klocka kanske kan få fram en korrekt siffra under lördagen....
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:48Någon som har någon uppfattning om vinnartid på lördag?
Någon som har någon uppfattning om vinnartid på lördag?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 21:005.40
5.40
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 21:01Då planerar vi för det 😉
Då planerar vi för det 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:39Sa jag 7? Jag menade naturligtvis 5.39 🙂
Sa jag 7? Jag menade naturligtvis 5.39 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:42BTW, är bansträckningen identisk med förra årets, inklusive de helt obanade partierna nära Grisslehamn?
BTW, är bansträckningen identisk med förra årets, inklusive de helt obanade partierna nära Grisslehamn?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:56Nja... inte helt identisk... Men det blir ett offroad parti på samma ställe som ifjol... Jag är lite orolig för vrickade fötter där... Vi håller tummarna för vi har inte kunnat lösa det på något bättre sätt än... Nästa år så kommer det att vara röjd väg d
Nja... inte helt identisk... Men det blir ett offroad parti på samma ställe som ifjol... Jag är lite orolig för vrickade fötter där... Vi håller tummarna för vi har inte kunnat lösa det på något bättre sätt än... Nästa år så kommer det att vara röjd väg d
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:58Det börjar läggas in en del på arrangörsbloggen nu...
http://www.jattelangt.se/blogg.html
Bland annat lite info om vätskestationerna
Det börjar läggas in en del på arrangörsbloggen nu...
http://www.jattelangt.se/blogg.html
Bland annat lite info om vätskestationerna