Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 23:40När tror du att du kommer i mål? Vi har plats i våran bil men frugan vill åka ganska snart efter att jag har slutat.
När tror du att du kommer i mål? Vi har plats i våran bil men frugan vill åka ganska snart efter att jag har slutat.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 07:30Andrew, Det vore toppen. Jag tror jag är i mål runt 8h 30 min.
Andrew, Det vore toppen. Jag tror jag är i mål runt 8h 30 min.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 11:02Lite frågor:
Var ställer man bäst bilen i Grisslehamn om man sen ska ta en buss till Norrtälje? Jag har sett bussen bl a går från Grisslehamns skola och G:s kapell. Skolan kudne jag hitta på en karta.
Var går man av bussen för att ta sig till Toyota?
Lite frågor:
Var ställer man bäst bilen i Grisslehamn om man sen ska ta en buss till Norrtälje? Jag har sett bussen bl a går från Grisslehamns skola och G:s kapell. Skolan kudne jag hitta på en karta.
Var går man av bussen för att ta sig till Toyota?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:40@Marcus
Vi tänkte åker ca. en halv timme efter att jag går in i mål. VI sjussar dig (och 2 andra) gärna om ni finns där då.
@Marcus
Vi tänkte åker ca. en halv timme efter att jag går in i mål. VI sjussar dig (och 2 andra) gärna om ni finns där då.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:43Tack, vad snällt Andrew. Vad siktar du själv ungefär på för tid? Jag brukar vara väldigt effektiv med tiden när jag väl har gått i mål! Jag bidrar gärna med lite bensinpengar.
Tack, vad snällt Andrew. Vad siktar du själv ungefär på för tid? Jag brukar vara väldigt effektiv med tiden när jag väl har gått i mål! Jag bidrar gärna med lite bensinpengar.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 17:29Jag har har svårt att gissa eftersom det här ska vara min första ultra. Det känns som att 7 timmar skulle inte vara helt orimligt
Jag har har svårt att gissa eftersom det här ska vara min första ultra. Det känns som att 7 timmar skulle inte vara helt orimligt
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 19:02Anders: Toyota ligger nästan direkt när du kommer in i Norrtälje. Du passerar McDonalds och sen skall nog Toyota ligga i höjd med Statoil. Stockholmsvägen 47 är visst adressen.
Gällande Grisslehamn så ligger skolan lite utanför Grisslehamn och kapellet m
Anders: Toyota ligger nästan direkt när du kommer in i Norrtälje. Du passerar McDonalds och sen skall nog Toyota ligga i höjd med Statoil. Stockholmsvägen 47 är visst adressen.
Gällande Grisslehamn så ligger skolan lite utanför Grisslehamn och kapellet m
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:26Grisslehamnsborna verkar förvänta sig betydligt bättre tider än så. Saxat från www.grisslehamn.se:
"Jättelångt....lördag, 19. juni 2010, 10:00 - 14:00.....Terrängmarathonlopp på nya delen av Roslagsleden, Norrtälje - Grisslehamn för den som vill och kan
Grisslehamnsborna verkar förvänta sig betydligt bättre tider än så. Saxat från http://www.grisslehamn.se:
"Jättelångt....lördag, 19. juni 2010, 10:00 - 14:00.....Terrängmarathonlopp på nya delen av Roslagsleden, Norrtälje - Grisslehamn för den som vill och kan
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:36Härligt att se att Grisslehamnsborna har höga tankar om er alla Jättelångt-löpare!
Men jag tror det blir en postrote som går imål först på lördag... Men så startar de redan kl 9 på Eckerö.
När det gäller asfaltssträckan så satt jag nyss med kartan och j
Härligt att se att Grisslehamnsborna har höga tankar om er alla Jättelångt-löpare!
Men jag tror det blir en postrote som går imål först på lördag... Men så startar de redan kl 9 på Eckerö.
När det gäller asfaltssträckan så satt jag nyss med kartan och j
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:40Det vore trevligt om en liten Toyotabuss står och väntar i Grisslehamn ca kl 8:00 på morgonen för att köra bilparkerande löpare till start.
Det vore trevligt om en liten Toyotabuss står och väntar i Grisslehamn ca kl 8:00 på morgonen för att köra bilparkerande löpare till start.