Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jaha ja, känner igen syndromet. Jag kommer att vara supersocial med traditionellt firande på midsommarafton m övernattning och megabufé.

Det är en konst att balansera mellan det acceptabla och det galna. Håller fortfarande på att bearbeta äkta hälften a

Inte långt kvar nu till starten. Ska bli grymt skoj. Är ni laddade?

Klart man är laddad. Det är ju tävlingssäsong.

Kanske också läge att börja tänka på logistiken. Jag har en bil som kan ta mig och ev andra ut med vägen från Haninge till start. Däremot behöver jag lösa det delikata problemet att få bilen från Norrtälje t

Vi kommer troligen åka ut tidig morgon, plantera bilen i Grisslehamn och ta bussen till Norrtälje 0800.

Det låter som ett bra alternativ.

Ja jag tror det är det bästa, även om man kommer få gå upp lite tidigt. Skönt att slippa oroa sig för sista bussen och att kunna åka direkt hem efter loppet.

Mikael: Tack för svaret. Att du säger att det är för mycket asfalt för trailskor avgör valet för mig. Då blir det nog mina vanliga mängdskor.

Mikael, hur lång distans är det på asfalt?

Allt över 1 km på asfalt är för mycket 🙂

Jag kör nog också vanliga skor, tycker generellt att det funkar bättre om man ska springa långt i terräng.

...hm kan det vara 1/3 asfalt kanske? Ngn får rätta mig om det är galet.

Rekommenderar helt klart vanliga löparskor! Endast ett fåtal partier som "kräver" trailskor.