Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:32Nu är alla anmälda listade (med viss reservation...) på www.jattelangt.se.
Lite annan info har också smugit sig ut där... 🙂 Så surfa runt lite...
Samling blir det i varje fall på Toyota i Norrtälje kl 10 för start ca en halvtimma senare... Vi börjar m
Nu är alla anmälda listade (med viss reservation...) på http://www.jattelangt.se.
Lite annan info har också smugit sig ut där... 🙂 Så surfa runt lite...
Samling blir det i varje fall på Toyota i Norrtälje kl 10 för start ca en halvtimma senare... Vi börjar m
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:32och förresten... Vi har lovat att inte dra några rep! Men om ni tänker sova över längs banan så är det bra om ni informerar oss om det senast vid start. 😉
PEK
och förresten... Vi har lovat att inte dra några rep! Men om ni tänker sova över längs banan så är det bra om ni informerar oss om det senast vid start. 😉
PEK
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 08:38...hittar ngn listan över anmälda? Länken på bloggen skickar bara vidare till 2009 års startlista.
...hittar ngn listan över anmälda? Länken på bloggen skickar bara vidare till 2009 års startlista.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 08:47Jag hittade anmälningslistan under länken "loppet"
Jag hittade anmälningslistan under länken "loppet"
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 08:50nu så! En reload av sidan som kom den ju fram.
nu så! En reload av sidan som kom den ju fram.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 16:58Vad behöver man ha med sig i ryggan - tips från någon som kört tidigare?
Dryck
Mat
Strumpor
Tröja
etcStefan
Vad behöver man ha med sig i ryggan - tips från någon som kört tidigare?
Dryck
Mat
Strumpor
Tröja
etc
Stefan
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:14Jag brukar köra med endast näring och vätska. Ett par bars, gelé, 1,5L vätska och mineral/salt tabletter.
Fast allt är ju beroende på hur länge man tänkt att hålla på, väder, lätt för skavsår m.m, m.m
Jag brukar köra med endast näring och vätska. Ett par bars, gelé, 1,5L vätska och mineral/salt tabletter.
Fast allt är ju beroende på hur länge man tänkt att hålla på, väder, lätt för skavsår m.m, m.m
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 18:24Jag har alltid samma i min rygga nästan:
Med kit: skavsårsplåster, immodium, ibumetin, toapapper
Salttabletter, druvsocker, kanelbulle, gel/bars
Vatten
Extrastrumpor i varsin 3 litersplastpåse som jag kan trä mellan strumpa och våt sko.Detta loppet går
Jag har alltid samma i min rygga nästan:
Med kit: skavsårsplåster, immodium, ibumetin, toapapper
Salttabletter, druvsocker, kanelbulle, gel/bars
Vatten
Extrastrumpor i varsin 3 litersplastpåse som jag kan trä mellan strumpa och våt sko.
Detta loppet går
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:20I min rygga har jag 2 liter vatten i blåsa, 1/2 liter coca cola, 2-3 smörgåsar, liten handduk, leukosilk, resorbtabletter, ett komplett ombyte kläder, rengponcho i plast, nötbars, Salta Katten. Troligen har jag också en liten sporttermos med kaffe samt nå
I min rygga har jag 2 liter vatten i blåsa, 1/2 liter coca cola, 2-3 smörgåsar, liten handduk, leukosilk, resorbtabletter, ett komplett ombyte kläder, rengponcho i plast, nötbars, Salta Katten. Troligen har jag också en liten sporttermos med kaffe samt nå
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 21:54Jag tänkte försöka mig på följande transport dit/från. Är det realistiskt?
Täby - Norrtälje, Buss 676, 08.53 - 09.40
Grisslehamn - Täby, Buss 637/676, 18.54 - 20.42/Stefan
Jag tänkte försöka mig på följande transport dit/från. Är det realistiskt?
Täby - Norrtälje, Buss 676, 08.53 - 09.40
Grisslehamn - Täby, Buss 637/676, 18.54 - 20.42
/Stefan