Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 16:37Jag med, kommer vara bakis för engångskull och njuta av det. Hoppas ni får kul.;)
Jag med, kommer vara bakis för engångskull och njuta av det. Hoppas ni får kul.;)
Quote from Joel Enqvist on 30 May 2010, 14:50Hur är loppets underlag fördelat i procent dvs. stig (eller obanad terräng)/grusväg/asfalt?
Hur är loppets underlag fördelat i procent dvs. stig (eller obanad terräng)/grusväg/asfalt?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 15:35Helen.
Rune Larsson bor i Trollhättan och av 7 st. 24H i staden har han närvarit 6 av dessa.
Om jag nu inte minns fel.
Chansen är "gör"stor att han dyker upp på Midsommardagen.
Helen.
Rune Larsson bor i Trollhättan och av 7 st. 24H i staden har han närvarit 6 av dessa.
Om jag nu inte minns fel.
Chansen är "gör"stor att han dyker upp på Midsommardagen.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 20:57För att återgå till Jättelångt, är det någon som vet vad som kommer att finnas på vätskekontrollerna? Vatten och sportdryck? Inget annat på kontrollerna?
Finns det buss tillbaka från Grisslehamn till Norrtälje?
Var i Norrtälje är starten?
För att återgå till Jättelångt, är det någon som vet vad som kommer att finnas på vätskekontrollerna? Vatten och sportdryck? Inget annat på kontrollerna?
Finns det buss tillbaka från Grisslehamn till Norrtälje?
Var i Norrtälje är starten?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:20Hej
Jag har också intresse av att kunna både ta mig till starten men också kunna ta mig hem från Grisslehamn till Stochholm under kvällen efter loppet. Går det att annordna någon slags samåkning?
Likaså undrar jag om man kan få lite kläder och diverse e
Hej
Jag har också intresse av att kunna både ta mig till starten men också kunna ta mig hem från Grisslehamn till Stochholm under kvällen efter loppet. Går det att annordna någon slags samåkning?
Likaså undrar jag om man kan få lite kläder och diverse e
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 15:27SL fungerar fin fint. Kom igen nu, research är allt.;)
SL fungerar fin fint. Kom igen nu, research är allt.;)
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 17:22Prova och läs PM på hemsidan 😉
http://www.jattelangt.se/dokument/PM100225.pdf
Prova och läs PM på hemsidan 😉
http://www.jattelangt.se/dokument/PM100225.pdf
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 13:05Givetvis ser vi och Toyota till att erat ombyte är där ni är!
Givetvis ser vi och Toyota till att erat ombyte är där ni är!
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:59Hur tar man sig tillbaka från Grisslehamn efter loppet ? Om jag inte har sett fel så går sista bussen kl 18.55 från Grisslehamn. Den som är ute längre får "problem" med att hinna med bussar. Hur brukar det gå till efter loppet? Kommer folk att sova över d
Hur tar man sig tillbaka från Grisslehamn efter loppet ? Om jag inte har sett fel så går sista bussen kl 18.55 från Grisslehamn. Den som är ute längre får "problem" med att hinna med bussar. Hur brukar det gå till efter loppet? Kommer folk att sova över d
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:46Skulle inte startlistan vara utlagd nu?
Skulle inte startlistan vara utlagd nu?