Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Helen brukar du äta något på dina långpass?

Jag gillar att ha med mig energikakor, nötcreme, lakrisal.
Har även haft nötblandningar och chokladkakor som nödproviant.
Smörgås med skinka/ost i små mumsbitar.
Coca cola (dricker jag endast på långa pass/täv

Oj, oj, oj, nu fick jag rysningar i hela kroppen. Här finns ju risk att man blir indragen i nya erfarenheter.... Tack för era otroligt uppmuntrande svar Sofie, Carina och Marie.

Har inte sprungit direkt många 20 km pass, så då funderar jag på hur benen/

Helen, jag ser att du bor mitt i värsta ultralöpartrakterna så du har ju alla chanser i världen att utan längre resor bekanta dig med denna form av löpning. Här är några tips:

24/4 Munkastigen (Olshammar - Laxå): http://www.funbeat.se/discussion/show.asp

Mikael; Gör jag? hade inte en aning om detta..... Det blir till att kolla in Trollhättan där i juni. Ska på konfirmation 24/4 och i aug den 28:e har jag ju planerat min första mara här i Lidköping (veteran-SM, finns en tråd om detta). Jo, jag vet ju att R

Under förra årets lopp förlitade jag mig på Hammers Nutritions eminenta "sportdryck" Perpetuem under hela loppet. Drack iofs en burk Coca-Cola när vi kom till kontrollen på PEKs veranda, men i övrigt intog jag ingen annan energi. Hade aldrig problem med e

Själv måste jag ha lite fylligare mat i magen än bara sockerdrickor, annars mår jag illa av ren hunger. Däremot är ju flytande energi oslagbart på många andra sätt. Ska nog ta och beställa en sån där Perpetuem nån gång även om det verkar vara enna klåpare

Ha ha ha, jo man undra vare e för nissar som driver stället 😉

Oj, Jättelångt låter jättmysigt och... jättelångt

@sebastian. 😀

😀