Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 12:43Oj då, inte förrän nu såg jag att sträckningen var bakvänd i år.
Oj då, inte förrän nu såg jag att sträckningen var bakvänd i år.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 18:59Detta inlägg ska absolut inte ses som något skryt från min sida utan bara ett konstaterande och en erfarenhet. Jag har kutat två längre distanser, en gång från Hörby upp tlll Stockholm (70 mil) på 8 dagar och avslutat med Stockholm Martahon. Man var så t
Detta inlägg ska absolut inte ses som något skryt från min sida utan bara ett konstaterande och en erfarenhet. Jag har kutat två längre distanser, en gång från Hörby upp tlll Stockholm (70 mil) på 8 dagar och avslutat med Stockholm Martahon. Man var så t
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:12Ja det låter ju lite spännande dom här "egna kutingarna" måste jag säga. Har ju hållit mig till marathon endast trots starter i Ultran. Kanske ska man prova något medans man ännu är ung å frisk å våghalsig...(Fyllde 61 i förra veckan..!)...Oslo - Månkarbo
Ja det låter ju lite spännande dom här "egna kutingarna" måste jag säga. Har ju hållit mig till marathon endast trots starter i Ultran. Kanske ska man prova något medans man ännu är ung å frisk å våghalsig...(Fyllde 61 i förra veckan..!)...Oslo - Månkarbo
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 22:22INgen skulle vara gladare än jag om jag kunde långkuta Treriksröset - Smygehuk, det har alltid varit min största dröm men om jag försöker så får jag väl sitta i rullstol sedan men kan du så slå till!!!!! Tänk, hela avlånga vackra Sverige sett långsamt och
INgen skulle vara gladare än jag om jag kunde långkuta Treriksröset - Smygehuk, det har alltid varit min största dröm men om jag försöker så får jag väl sitta i rullstol sedan men kan du så slå till!!!!! Tänk, hela avlånga vackra Sverige sett långsamt och
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 18:37Nu finns vi på Facebook för de som är intresserade. Vi blir glada om ni går med! Jag la just upp lite foton där. Det kommer mera!
Kul att ni uppskattade förra året!
Sök på Jättelångt så hittar ni gruppen.
Elfort
Nu finns vi på Facebook för de som är intresserade. Vi blir glada om ni går med! Jag la just upp lite foton där. Det kommer mera!
Kul att ni uppskattade förra året!
Sök på Jättelångt så hittar ni gruppen.
Elfort
Quote from Christer Heinbäck on 18 March 2010, 08:31Låter som något jag ska springa detta. 🙂
Men jag hittar ingenstans hur man löser transportfrågan, dvs om man tar bil till starten, hur får man då tag på den efter målgång? Måste man skaffa en chaufför?
Låter som något jag ska springa detta. 🙂
Men jag hittar ingenstans hur man löser transportfrågan, dvs om man tar bil till starten, hur får man då tag på den efter målgång? Måste man skaffa en chaufför?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:10Hej Sandra
Bilen kan du lämna i Vigelsjö, Norrtäje. Ta sedan SL-buss från Grisslehamn (krypavstånd från målet) in till Norrtälje. Borde inte bli några längre avstånd från ngn närliggande busstation.....och nu finns det tydligen PM på hemsidan.
Hej Sandra
Bilen kan du lämna i Vigelsjö, Norrtäje. Ta sedan SL-buss från Grisslehamn (krypavstånd från målet) in till Norrtälje. Borde inte bli några längre avstånd från ngn närliggande busstation.
....och nu finns det tydligen PM på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:10Upptaktsläger inför Jättelångt 2010!
Fjolårslöparna Kristina Paltén och Cecilia Pettersson arrangerar en superhärlig upptakt inför årets lopp.
Läs mer på http://www.jattelangt.se/lagret.html
Vi ses!
Jonte, Jonas och PEK
Upptaktsläger inför Jättelångt 2010!
Fjolårslöparna Kristina Paltén och Cecilia Pettersson arrangerar en superhärlig upptakt inför årets lopp.
Läs mer på http://www.jattelangt.se/lagret.html
Vi ses!
Jonte, Jonas och PEK
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:25Måste man ska springa loppet för att få vara med på det där tro?
Måste man ska springa loppet för att få vara med på det där tro?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:35Ja, det undrar jag med. Jag brukar fundera på att förlägga ett långpass på leden där men inte kommit iväg. Vilket tillfälle att göra slag i saken. Men jag vill nog ha lite mer info om tempo. Snigel som man är.
Ja, det undrar jag med. Jag brukar fundera på att förlägga ett långpass på leden där men inte kommit iväg. Vilket tillfälle att göra slag i saken. Men jag vill nog ha lite mer info om tempo. Snigel som man är.