Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:21Klart vi ses. Och klart ni hänger med, Linda och Helena.
Klart vi ses. Och klart ni hänger med, Linda och Helena.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 23:10Synd på datumet för det här träningspasset. Det funkar inte för mig. Men själva tävlingen ska jag förstås försöka vara med på. Jag har bara positiva minnen från förra (=första) årets upplaga.
Synd på datumet för det här träningspasset. Det funkar inte för mig. Men själva tävlingen ska jag förstås försöka vara med på. Jag har bara positiva minnen från förra (=första) årets upplaga.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:48Jag är riktigt sugen att följa med på träningspasset en bit i allafall för det är veckan innan LidingöUltra.
Finns det fler som kommer att springa en bit bara?
Jag är riktigt sugen att följa med på träningspasset en bit i allafall för det är veckan innan LidingöUltra.
Finns det fler som kommer att springa en bit bara?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:26.....1/10 av priset jämfört med Lidingö:-). Hade gärna hakat på men som det ser ut nu så jobbar jag 🙁
.....1/10 av priset jämfört med Lidingö:-). Hade gärna hakat på men som det ser ut nu så jobbar jag 🙁
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:10Den här gången måste jag också vara med. Jag ska springa lugnt och njuta av naturen!
Den här gången måste jag också vara med. Jag ska springa lugnt och njuta av naturen!
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:48Nu har jag kastat om min planering så att jag kan vara med på det där upptaktslägret den 1:a maj. Det ska bli kul att ses där.
Eftersom det är helgen före Lindingö Ultra så tänker jag springa lugnt och försiktigt med strategiska fikapauser.
Hoppas vädre
Nu har jag kastat om min planering så att jag kan vara med på det där upptaktslägret den 1:a maj. Det ska bli kul att ses där.
Eftersom det är helgen före Lindingö Ultra så tänker jag springa lugnt och försiktigt med strategiska fikapauser.
Hoppas vädre
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:50Jag ska också var med och lufsa. Lugnt och skönt snacketempo med underbara människor, trevliga fikastopp och fantastiskt väder står på min önskelista inför passet.
Jag ska också var med och lufsa. Lugnt och skönt snacketempo med underbara människor, trevliga fikastopp och fantastiskt väder står på min önskelista inför passet.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:21Jag blir bara lite nyfiken.... Har ingen erfarenhet av ultralöpning, men det är ju svårt att undgå alla dessa trådar om just det. Hur mycket och långt tränar ni för dessa turer/tävlingar? Och vilken fart håller ni? Hur mycket mat och vad äter ni under tid
Jag blir bara lite nyfiken.... Har ingen erfarenhet av ultralöpning, men det är ju svårt att undgå alla dessa trådar om just det. Hur mycket och långt tränar ni för dessa turer/tävlingar? Och vilken fart håller ni? Hur mycket mat och vad äter ni under tid
Quote from Joel Enqvist on 20 April 2010, 23:55Helen, om du är uppe i 20 km så är du på god väg till ett ditt ultramaraton. Jag har visserligen "bara" sprungit 50 km hittills, men inför första tillfället på denna distans hade jag som längst sprungit drygt 30 km.
Jag har tänkt springa Jättelångt i år
Helen, om du är uppe i 20 km så är du på god väg till ett ditt ultramaraton. Jag har visserligen "bara" sprungit 50 km hittills, men inför första tillfället på denna distans hade jag som längst sprungit drygt 30 km.
Jag har tänkt springa Jättelångt i år
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:28Helen, häng med den 1 maj! Det kommer gå lugnt och fint och har du tidigare sprungit 20km så är det absolut inga problem att hänga med. Då kan du också passa på att fråga ut alla dessa ultrarävar om allt som har med ultra att göra.
Helen, häng med den 1 maj! Det kommer gå lugnt och fint och har du tidigare sprungit 20km så är det absolut inga problem att hänga med. Då kan du också passa på att fråga ut alla dessa ultrarävar om allt som har med ultra att göra.