Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:55Tänkte ta bilen till Karby Gård och sen åka buss tillbaka men efter att ha kollat upp förbindelserna inser jag att det inte går så bra. 🙁 Att ta sig från Domarudden kommunalt är inte lätt. Hur gör ni andra som inte får skjuts och blir hämtade?
Tänkte ta bilen till Karby Gård och sen åka buss tillbaka men efter att ha kollat upp förbindelserna inser jag att det inte går så bra. 🙁 Att ta sig från Domarudden kommunalt är inte lätt. Hur gör ni andra som inte får skjuts och blir hämtade?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 13:26Jag kommer att köra bil och stötte ni som springer på vätskekontrollerna. Men hur många platser jag har i bilen på tillbaka väg vet jag inte, jag kommer även att äta middag där så har du bråttom hem så går det inte men hör med Kristina så får det bli någo
Jag kommer att köra bil och stötte ni som springer på vätskekontrollerna. Men hur många platser jag har i bilen på tillbaka väg vet jag inte, jag kommer även att äta middag där så har du bråttom hem så går det inte men hör med Kristina så får det bli någo
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:43Sådärja, då var jag också anmäld. Blir ett härligt bensträckarpass i lugnt tempo efter Stockholm Marathon!
Sådärja, då var jag också anmäld. Blir ett härligt bensträckarpass i lugnt tempo efter Stockholm Marathon!
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:43Är det nån som vet vilken tid det börjar?
Är det nån som vet vilken tid det börjar?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:07Middag är inplanerad så så bråttom har jag inte. Jag trodde det kanske var fler som hade bil och en samåkning både innan och efter var en idé.
Middag är inplanerad så så bråttom har jag inte. Jag trodde det kanske var fler som hade bil och en samåkning både innan och efter var en idé.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:56Starten går kl 10 och målgång senast kl 22 har jag nyss fått reda på, dvs 12h på sig att ta sig i mål!
Starten går kl 10 och målgång senast kl 22 har jag nyss fått reda på, dvs 12h på sig att ta sig i mål!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:14...hur gick lägret?
...hur gick lägret?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:33Jättebra 🙂
Läs Carinas blogg: http://carinatranar.blogspot.com/2010/05/roslagsleden.html
Jättebra 🙂
Läs Carinas blogg: http://carinatranar.blogspot.com/2010/05/roslagsleden.html
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:23...ngn som har koll på antalet anmälda?
...ngn som har koll på antalet anmälda?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 16:25Trist för dig, men det kanske finns roliga lopp även i USA 😉
Trist för dig, men det kanske finns roliga lopp även i USA 😉