Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jättekul att det börjar bli sug efter loppet redan nu, det här ska vi göra något bra av (men det var ju bra sist också).
Christer, nu får du komma över så att vi får ha ett planeringsmöte i bastun någon helg....:-)

Visst ska det bli av igen!
Det var hur kul som helst...:D

Pasi å Christer...jag kommer bombsäkert till maran å ska försöka få med mig "full bil" från Månkarbo. Crille har ju varit här uppe i nordligaste Norduppland å skrämt publiken några gånger...å då är det väl inte mer än rätt att återbetala..?????!

Vad kul! Jag följer alla uppdateringar i den här tråden med stor förväntan. (H:)

Bump...

Det här verkar jättekul! Hoppas det blir ett lopp i vår också, jag är väldigt sugen!

/Pelle

Vad bra att du aktiverade tråden!

Datum för årets upplaga av Aros maraton blir 7 maj.
En härlig dag där man löper mot solen och upplever Upplands fina slätt på ett fantastiskt skönt underlag.

Mer info kommer snart!

Det kommer att bli ganska likt förra

Vad synd. Jag kan inte då. Kunde inte förra året eftersom det kolliderade med Munkastigen. Denna gång är det Lidingö Ultra 50 km (Sveriges största ultra) som hindrar mig. Är redan anmäld till LU men det kan iof bli så att jag inte springer där men det ber

Varför inte spara springa Aros maraton istället och dessutom spara en rejäl slant, distansen blir väl någorlunda lika 😉

Har fått lite förhandsinfo att det kommer att springa en hel del trevliga människor i år som man kan umgås med under tiden man tar si

Sorry! slarvade och läste inte hela ditt inlägg, därav ett svar från mig som får mig att förefalla både blind, dum och icke läskunnig!

Ingen fara 🙂