Quote from Guest on 24 June 2009, 09:49Vad: Ett 246 km långt terränglopp med en cut off-tid på 60 timmar.
När: 6-8 augusti 2010.
Var: Start och mål vid Södervärnstornet, centrala Malmö i södra Sverige.http://web.comhem.se/stefan1/GaxScania-20081115/GaxScania-Mainpage/GaxScania-Main.htm
Vad: Ett 246 km långt terränglopp med en cut off-tid på 60 timmar.
När: 6-8 augusti 2010.
Var: Start och mål vid Södervärnstornet, centrala Malmö i södra Sverige.
http://web.comhem.se/stefan1/GaxScania-20081115/GaxScania-Mainpage/GaxScania-Main.htm
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 09:59Sextio timmar? Då hinner man ju sova 😉 Typ tre åttamilsetapper. Hjälp, nu får jag inte tänka mer på det här. Fan ta dig Zebban!
Sextio timmar? Då hinner man ju sova 😉 Typ tre åttamilsetapper. Hjälp, nu får jag inte tänka mer på det här. Fan ta dig Zebban!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:33Som jag hintade lite i GAX 2009-tråden, det här låter väldigt intressant! Men eftersom det finns ett väldigt stort glapp mellan vad min hjärna tycker att jag ska klara och vad min kropp i detta läget faktiskt klarar får jag nog lägga det här loppet på öns
Som jag hintade lite i GAX 2009-tråden, det här låter väldigt intressant! Men eftersom det finns ett väldigt stort glapp mellan vad min hjärna tycker att jag ska klara och vad min kropp i detta läget faktiskt klarar får jag nog lägga det här loppet på öns
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:27Anna, det är samma för mig 🙂
Anna, det är samma för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:52Innan beslut tas måste jag först testa den kortare varianten 🙂 helt klart är väl detta som alla Ultra/ultror drömmer om;)
Men detta krävs något helt annat vad det gäller upplägg träning kost etc etc, tror att min sambo hinner byta ut låset innan jag
Innan beslut tas måste jag först testa den kortare varianten 🙂 helt klart är väl detta som alla Ultra/ultror drömmer om;)
Men detta krävs något helt annat vad det gäller upplägg träning kost etc etc, tror att min sambo hinner byta ut låset innan jag
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 16:53Muahahaha, nu har jag satt griller i huvudet på några... 😀
Jag överväger definitivt att satsa på detta. Man får ju inte missa premiärloppet lixom!
Muahahaha, nu har jag satt griller i huvudet på några... 😀
Jag överväger definitivt att satsa på detta. Man får ju inte missa premiärloppet lixom!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 17:09Då behövs träning. Kör TEC (http://www.colibri.se/TEC) som ett långpass på våren för att testa utrustning och energitaktik. Det är bara när man springer riktigt långt som man kan testa av vissa saker, och TEC är skapat för att kunna fungera just för det s
Då behövs träning. Kör TEC (http://www.colibri.se/TEC) som ett långpass på våren för att testa utrustning och energitaktik. Det är bara när man springer riktigt långt som man kan testa av vissa saker, och TEC är skapat för att kunna fungera just för det s
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 17:42246 km är 246 km, premiärlopp eller inte. Jag spar nog hellre på mig några år till. Det är roligare att springa ett lopp och känna sig stark, än att tvingas vandra hela vägen, typ. Därmed inte sagt att jag inte kan förstå folk som hyfsat snabbt ger sig på
246 km är 246 km, premiärlopp eller inte. Jag spar nog hellre på mig några år till. Det är roligare att springa ett lopp och känna sig stark, än att tvingas vandra hela vägen, typ. Därmed inte sagt att jag inte kan förstå folk som hyfsat snabbt ger sig på
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 20:25Du är min idol Freddy (L)
Du är min idol Freddy (L)
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 20:36Om jag hade satsat på riktigt långa distanser hade jag också velat ta ett steg i taget. När man gjort allt, alltså sprungit så långt man förmodligen överhuvudtaget kommer klara av, vad har man då att se fram emot? Flyttas inte gränserna hela tiden för vad
Om jag hade satsat på riktigt långa distanser hade jag också velat ta ett steg i taget. När man gjort allt, alltså sprungit så långt man förmodligen överhuvudtaget kommer klara av, vad har man då att se fram emot? Flyttas inte gränserna hela tiden för vad