Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:39Om det är något jag är så är det den beräknande typen. Finns nog få människor som spenderar lika mycket (för mycket!) tid och tankekraft på att planera träning, utrustning etc som jag.
Vad jag däremot inte spenderar så mycket tid på är respekt för distans
Om det är något jag är så är det den beräknande typen. Finns nog få människor som spenderar lika mycket (för mycket!) tid och tankekraft på att planera träning, utrustning etc som jag.
Vad jag däremot inte spenderar så mycket tid på är respekt för distans
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:51Det sägs ju att gränsen går där någonstans vid 200 km. Därefter är det inte längre "fram kommer man alltid" som gäller. Det tycker jag är ohyggligt spännande. Och jag lockas så otroligt av tanken att stå där öga mot öga mot 200-strecket och veta att vi är
Det sägs ju att gränsen går där någonstans vid 200 km. Därefter är det inte längre "fram kommer man alltid" som gäller. Det tycker jag är ohyggligt spännande. Och jag lockas så otroligt av tanken att stå där öga mot öga mot 200-strecket och veta att vi är
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:00Fredrika: Det är rätt! Fan vad taggad jag blev nu! Kanske ska ta GAX 50 ändå...
Fast jag gillar lite osäkerhetsmomentet plus tävlingsmomentet också. Och så gillar jag att springa långt ute i vacker natur i ett tempo där man inte bryr sig om klockan. Finn
Fredrika: Det är rätt! Fan vad taggad jag blev nu! Kanske ska ta GAX 50 ändå...
Fast jag gillar lite osäkerhetsmomentet plus tävlingsmomentet också. Och så gillar jag att springa långt ute i vacker natur i ett tempo där man inte bryr sig om klockan. Finn
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:01Nördvarning på Fredrika!
(men så känner jag mig mindre ensam i det gänget också)
Nördvarning på Fredrika!
(men så känner jag mig mindre ensam i det gänget också)
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:37Fredrika: Vad händer vid 200 km? utveckla eller länka till någon site så man kan drömma lite.
Har stor respekt för distanser därför funderar jag fortfarande vidare på GAX 100, tar beslut efter 12 h nu till helgen.
Fredrika: Vad händer vid 200 km? utveckla eller länka till någon site så man kan drömma lite.
Har stor respekt för distanser därför funderar jag fortfarande vidare på GAX 100, tar beslut efter 12 h nu till helgen.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:41Staffan: jag tror det var en intervju med Rune Larsson som jag har på en corny gammal Runners World-DVD som jag köpt på webbantikvariat. Diskussionen gick något i stil med att de andra distanserna kan man träna sig till att klara av, men 200 km och över,
Staffan: jag tror det var en intervju med Rune Larsson som jag har på en corny gammal Runners World-DVD som jag köpt på webbantikvariat. Diskussionen gick något i stil med att de andra distanserna kan man träna sig till att klara av, men 200 km och över,
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 11:42Tag detta på rätt sätt.
Deltog ( obs. deltog ) i 14 lopp 2008.
Varav 2 st. 6D + 1 7D + 1 8DJag snittade 216K.
I år hittills 8 lopp.
Ligger strax över 200K i snitt.Observera.
Jag deltager.Är en ultralångsam ultradeltagare.
71 år gammal är man ej lä
Tag detta på rätt sätt.
Deltog ( obs. deltog ) i 14 lopp 2008.
Varav 2 st. 6D + 1 7D + 1 8D
Jag snittade 216K.
I år hittills 8 lopp.
Ligger strax över 200K i snitt.
Observera.
Jag deltager.
Är en ultralångsam ultradeltagare.
71 år gammal är man ej lä
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:17Jag tycker inte du ska "förringa" dina prestationer K-G. Du behöver inte kalla dig ultralångsam och ultradeltagare.
Du är en ultralöpare.Fart är bara en parameter. Precis som vädret är en annan. Alla som deltar i ett ultralopp är ultradeltagare. Eller
Jag tycker inte du ska "förringa" dina prestationer K-G. Du behöver inte kalla dig ultralångsam och ultradeltagare.
Du är en ultralöpare.
Fart är bara en parameter. Precis som vädret är en annan. Alla som deltar i ett ultralopp är ultradeltagare. Eller
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:26Vaddå förringa, vem är det som förringar nu? Det är väl inge fel på ultralångsam och ultradeltagare. 🙂
Den dag jag själv är för gammal och/eller trasig för att springa kommer jag själv stolt kalla mig ultradeltagare när jag tar mig runt på banorna. Om
Vaddå förringa, vem är det som förringar nu? Det är väl inge fel på ultralångsam och ultradeltagare. 🙂
Den dag jag själv är för gammal och/eller trasig för att springa kommer jag själv stolt kalla mig ultradeltagare när jag tar mig runt på banorna. Om
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:30Att poängtera att man är något annat än ultralöpare känns för mig som något onödigt. Och jag uppfattar det som att man liksom ska ursäkta att man inte är lika snabb (som man varit, som andra, som man borde... osv). Genomför man de utlror som K-G gör och m
Att poängtera att man är något annat än ultralöpare känns för mig som något onödigt. Och jag uppfattar det som att man liksom ska ursäkta att man inte är lika snabb (som man varit, som andra, som man borde... osv). Genomför man de utlror som K-G gör och m