Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:34Personligen skulle jag tolka "ultradeltagare" som en person som ställde upp i en ultra men inte kom i mål...
Personligen skulle jag tolka "ultradeltagare" som en person som ställde upp i en ultra men inte kom i mål...
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:43Tack Lena.
Tyvärr förringar vissa institutioner vad jag gör.
En överlägsen majoritet är jättepositiva.
Född obotlig optimist så är jag nöjd.Sketanöjd säger vi här på vischan.
Eller toknöjd som någon kom på.
Stefan Manning.
Tack Lena.
Tyvärr förringar vissa institutioner vad jag gör.
En överlägsen majoritet är jättepositiva.
Född obotlig optimist så är jag nöjd.
Sketanöjd säger vi här på vischan.
Eller toknöjd som någon kom på.
Stefan Manning.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 19:07Vad jag älskar med att springa ultradistanser är tacksamheten jag känner inför att min kropp pallar med det jag utsätter den för. Förvisso är det träning och åter träning som gjort att jag kommit dit jag är idag, men jag ser ändå min kropp som något av en
Vad jag älskar med att springa ultradistanser är tacksamheten jag känner inför att min kropp pallar med det jag utsätter den för. Förvisso är det träning och åter träning som gjort att jag kommit dit jag är idag, men jag ser ändå min kropp som något av en
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 14:03Anmäld!
Men inte kvalificerad.
Tänkte bli det i midsommar på Trollhättan 24h.
Om det inte finns nån tidigare möjlighet (100 miles el 24h el lik).
Jag kan inte på TEC, tyvärr.(H:)
Anmäld!
Men inte kvalificerad.
Tänkte bli det i midsommar på Trollhättan 24h.
Om det inte finns nån tidigare möjlighet (100 miles el 24h el lik).
Jag kan inte på TEC, tyvärr.
(H:)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:17Låter som ett härligt lopp. Måste ta mig en funderare om jag ska ta o anmäla mig till detta. I så fall så springer jag nog loppet nonstop utan att sova. Börjar jag att sova så kommer jag nog inte att kunna komma igång igen 🙂 Jag brukar alltid ligga kring
Låter som ett härligt lopp. Måste ta mig en funderare om jag ska ta o anmäla mig till detta. I så fall så springer jag nog loppet nonstop utan att sova. Börjar jag att sova så kommer jag nog inte att kunna komma igång igen 🙂 Jag brukar alltid ligga kring
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 22:20Genomförde TEC, så nu är jag klar (t+)
Genomförde TEC, så nu är jag klar (t+)
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 21:41Hej om någon tänker springa Trans Scania men ännu inte kvalat in så arrangerar TeamCreate ett kvallopp.
Kort info:
Datum: 5-6 juni
Distans: 100 miles
Anledning: Vi ska kvala in till Gax trans scania
Anmälan: Vi har ett begränsat antal platser som först o
Hej om någon tänker springa Trans Scania men ännu inte kvalat in så arrangerar TeamCreate ett kvallopp.
Kort info:
Datum: 5-6 juni
Distans: 100 miles
Anledning: Vi ska kvala in till Gax trans scania
Anmälan: Vi har ett begränsat antal platser som först o
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 20:48Nu har jag anmält mig och betalat. Nu är det bara lite träning kvar...
Nu har jag anmält mig och betalat. Nu är det bara lite träning kvar...
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 21:46Roligt att läsa sina egna inlägg från förra året. Tänk vad man kan ändra inställning. Vis av erfarenhet, eller kanske engelskans "humbled" passar bättre. Nån gång ska distansen besegras, men jag har inte bråttom dit.
Roligt att läsa sina egna inlägg från förra året. Tänk vad man kan ändra inställning. Vis av erfarenhet, eller kanske engelskans "humbled" passar bättre. Nån gång ska distansen besegras, men jag har inte bråttom dit.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:38Det lär bli väldigt intressant att se hur man löser intaget av energi. Säg att man springer (tar sig runt) på 60 timmar. Det är 2,5 dygn.
Hur många kcal bränner man då?
Det kommer att bli aproligt i alla fall!
Det lär bli väldigt intressant att se hur man löser intaget av energi. Säg att man springer (tar sig runt) på 60 timmar. Det är 2,5 dygn.
Hur många kcal bränner man då?
Det kommer att bli aproligt i alla fall!