Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:50Kul att se folk i verkligheten 🙂
Jag gjorde en snabb intervju med Calle och filmade även en liten snutt av starten.
http://projektbarfota.wordpress.com/2010/08/06/kort-intervju-med-calle-robertsson/
Kul att se folk i verkligheten 🙂
Jag gjorde en snabb intervju med Calle och filmade även en liten snutt av starten.
http://projektbarfota.wordpress.com/2010/08/06/kort-intervju-med-calle-robertsson/
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:56Ja, vad kul att se och höra Calle före start. Bra ultratips gav han också på slutet. De kan jag skriva under på.
Ja, vad kul att se och höra Calle före start. Bra ultratips gav han också på slutet. De kan jag skriva under på.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:01Mycket bra intervju och bra ultraråd!
Mycket bra intervju och bra ultraråd!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:49Reportage i dagens Sydsvenskan också. Hittar dock ej nåt på webben.
Reportage i dagens Sydsvenskan också. Hittar dock ej nåt på webben.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:39Cyklade mtb från Torup till precis norr om Sturup tidigare idag längs bansträckningen. Träffade på ett tyskt par från Hamburg, 2 danska killar, en ensam tysk samt Calle Robertsson.
Danskarna och den ensamma tysken hade navigerat fel, danskarna hade spru
Cyklade mtb från Torup till precis norr om Sturup tidigare idag längs bansträckningen. Träffade på ett tyskt par från Hamburg, 2 danska killar, en ensam tysk samt Calle Robertsson.
Danskarna och den ensamma tysken hade navigerat fel, danskarna hade spru
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 18:22Maria Thomsen hade kommit en fjärde del för drygt en timme sen så hon tuffar på bra. Själv planerar jag att vara pacer åt henne imorgon, vi får se hur långt hon har kommit då.
Maria Thomsen hade kommit en fjärde del för drygt en timme sen så hon tuffar på bra. Själv planerar jag att vara pacer åt henne imorgon, vi får se hur långt hon har kommit då.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:09Vad härligt loppet låter. Det som jag skulle vara mest nervös för är navigeringen.
Hur hanterar löparna sömnen, någon som känner till löparnas sömnplaner? eller är det många som tänker köra fullt ut utan att sova?
Vad härligt loppet låter. Det som jag skulle vara mest nervös för är navigeringen.
Hur hanterar löparna sömnen, någon som känner till löparnas sömnplaner? eller är det många som tänker köra fullt ut utan att sova?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:42Jag antar att Mia och Staffan springer i tandem så förhoppningsvis hjälps de åt att hitta vägen. Jag tyckte att de öppnade för hårt (första maradistansen under 5 timmar) men de har ju varit med ett tag. Jag skulle gissa att mentala påfrestningen blir tuff
Jag antar att Mia och Staffan springer i tandem så förhoppningsvis hjälps de åt att hitta vägen. Jag tyckte att de öppnade för hårt (första maradistansen under 5 timmar) men de har ju varit med ett tag. Jag skulle gissa att mentala påfrestningen blir tuff
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 20:37oj, högt tempo som sagt var, men det kanske ingick i deras plan.
Ska bli intressant att se vad som blir genomsnittstiden för de som klarar loppet, dvs mitt i mellan löparen.
Vem är det som leder loppet så här långt?
oj, högt tempo som sagt var, men det kanske ingick i deras plan.
Ska bli intressant att se vad som blir genomsnittstiden för de som klarar loppet, dvs mitt i mellan löparen.
Vem är det som leder loppet så här långt?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:17Mikael - Mia springer själv, då Staffan tvingats ställa in pga sjukdom (från bloggen)
Mikael - Mia springer själv, då Staffan tvingats ställa in pga sjukdom (från bloggen)