Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag går också i väntans tider inför detta lopp!

Svar ska komma per email på måndag. 2/3 kommer att få startplats i utmb, så ganska stora chanser. Jag har redan bokat hotel Le Chamonix som ligger 10 meter från målet (kan vara lam) och antagligen svårt för den utvilade att sova där då det är fullt ställ

Tack för tipset. Ska boka omgående.

Hittade följande info viket verkar lovande för mig som skall köra TDS varianten, för er som skall köra UTMB/CCC står det 145%/110% - ni får hoppas på lotten.

"You are one of the 7069 people pre-registered for one of the 4 events of theWe greatly apprecia

Då känns det genast lite pirrigt inför måndagen... Tänk om jag inte kommer med?

Jag har också bokat hotell för säkerhets skull. I Chamonix, för jag vill ju vara i händelsernas centrum!

Om ni inte kommer med på UTMB och CCC så kan ni anmäla er till TDS. det verkar som om de håller de platser som finns kvar till dem som har otur i lottningen

Det känns riktigt spännande. Om man inte får springa UTMB så kan jag tänka mig att åka till USA och springa nåt liknande lopp. Får hoppas att man inte är för sent ute isåfall.

Lottningen är klar nu. Kolla på hemsidan för loppet... Nu är det bara att leta upp alla backar som finns och låta pannbenet växa några cm till!

Grattis till er alla som kom med.
Jag får hoppas att jag kommer till skott och anmäler mej nästa år.
Får ta Swissalpin som "träningsrunda"

YES! YES! YES!
😀