Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

YYEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla svenskarna kvalificerade sig. Grymt bra. Nu är det bara att ge järnet.

Grattis alla och lycka till med träningen inför ärkeloppet!

Grattis hörrni! Det skall bli roligt att följa er 🙂

Härligt att få en chans till efter två starter med sjukdom i kroppen. Jag tror jag har några av de finaste delarna av banan ännu osedda. 🙂 Första natten känns ganska mycket som transportsträcka, så det tog emot att kliva av precis när det började ljusn

Förresten, finns det någon här eller någon ni känner som vill dela hotellrum så hör gärna av er. Jag lär nog mest bara vara ur vägen (sova mig pigg fram till start, sen UTMB, sen stupa i säng efter), men har tillbringat så många veckor per år ensamen på

Vill gärna vara där ett tag för acklimatisering och lätt träning inför tävlingen. Men boendet är lite dyrt har jag märkt. Jag undrar om någon har tips på billigt boende.

PTL startar den 24 UTMB den 27:e...kan man ändra det?

Urban: Boende, det är lågsäsong så gott om boende. Finns hostels och lgh att hyra. Kolla runt längre upp i dalen som t.ex Argentiere, Les Houches eller Vallorcine då det går lokaltåg smidigt i dalen.

Tack för tipset. Jag har dock redan fixat boende på El paso. Väldigt enkelt ställe i Chamonix. Det är ett "hålligångställe" där också:-) Jag hoppas att ljudnivån inte är alltför hög.

Klasssiker, mitt i stan i en liten gränd. Du kommer att passera det några hundra meter innan målgång då gäller det att du har pannben nog att fortsätta och inte vika av mot sängen 🙂

Hotel Alpina ligger hyggligt nära torget och har vettiga priser men låg standard. Vi har bott där under träningsläger några gånger. Det är där alla de riktiga lirarna (Lizzie Hawker, Scott Jurek, Toph Gaylord m fl) brukar bo under tävlingsveckan.

Jag had