Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 15:19Låter riktigt kul! Ska bli jätteintressant att följa er som ska springa där.
Låter riktigt kul! Ska bli jätteintressant att följa er som ska springa där.
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 15:48Mina ursprungliga flygtider tvingades jag boka om p g a någon flight som försvann, så nu (och så länge inget askmoln tvingar fram omplanering?) så är jag bokad på avfärd från stockholm 26 augusti kl 07:10, men hemfärd Geneve-Stockholm må 30 augusti kl 13:
Mina ursprungliga flygtider tvingades jag boka om p g a någon flight som försvann, så nu (och så länge inget askmoln tvingar fram omplanering?) så är jag bokad på avfärd från stockholm 26 augusti kl 07:10, men hemfärd Geneve-Stockholm må 30 augusti kl 13:
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 07:52Jag har bokat transfer på måndagen nu med alpybus.com. 9.50 hämtar de upp på hotellet (tar ca 1.15h till flygplatsen) och med bred marginal till flighten 13.05. Kostar €23.50 enkel. Gå in på www.alpybus.com och boka. På hemresan skriver ni "with Holmgren"
Jag har bokat transfer på måndagen nu med alpybus.com. 9.50 hämtar de upp på hotellet (tar ca 1.15h till flygplatsen) och med bred marginal till flighten 13.05. Kostar €23.50 enkel. Gå in på http://www.alpybus.com och boka. På hemresan skriver ni "with Holmgren"
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 21:53Transfer "with Holmgren" från Playa de los Hotel Alpina bokad! =)
Går träningen bra? Min går lite upp och ned, så finns ännu en del jag vill förbättra, men inga skador e dyl, så bara att träna på. 🙂
Transfer "with Holmgren" från Playa de los Hotel Alpina bokad! =)
Går träningen bra? Min går lite upp och ned, så finns ännu en del jag vill förbättra, men inga skador e dyl, så bara att träna på. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:57Då ska jag boka in vårt tjejgäng med samma transfer!
Niklas, vi bor på samma hotell du och jag.
Träningen går okej. Tar ett långpass från Barkarby pendeltågsstation söndagen efter midsommar om någon vill haka på. Målet är Märsta. Kolla min blogspot-bl
Då ska jag boka in vårt tjejgäng med samma transfer!
Niklas, vi bor på samma hotell du och jag.
Träningen går okej. Tar ett långpass från Barkarby pendeltågsstation söndagen efter midsommar om någon vill haka på. Målet är Märsta. Kolla min blogspot-bl
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:11Camilla, du börjar bli rutinerad på den där Märsta-svängen. Snart kan du den med bindel för ögonen. Springer du upplandsleden från Rosersberg till Märsta med eller tar du en egen specialare där? Väldigt dåligt skyltat där hur man ska springa tyckte jag.
Camilla, du börjar bli rutinerad på den där Märsta-svängen. Snart kan du den med bindel för ögonen. Springer du upplandsleden från Rosersberg till Märsta med eller tar du en egen specialare där? Väldigt dåligt skyltat där hur man ska springa tyckte jag.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:44kolla UTMB har uppdaterat hemsidan. Lite trist, ser inte så där charmigt hemgjort ut längre så som bara franska sidor kan.
Jag tar ett varv runt Mt Blanc över midsommar. Det är en sån gruppresa med någon framstående UTMB löpare. Det ska gå sjukt långsa
kolla UTMB har uppdaterat hemsidan. Lite trist, ser inte så där charmigt hemgjort ut längre så som bara franska sidor kan.
Jag tar ett varv runt Mt Blanc över midsommar. Det är en sån gruppresa med någon framstående UTMB löpare. Det ska gå sjukt långsa
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 19:38Lysande! Jag ser fram emot att se lite bilder. Speciellt eventuella bilder från det där jättelika stenröset några mil från mål som tydligen skall vara den mest svårforcerade passagerna på banan.
Dom flesta kör med stavar i UTMB, men både vinnaren för nå
Lysande! Jag ser fram emot att se lite bilder. Speciellt eventuella bilder från det där jättelika stenröset några mil från mål som tydligen skall vara den mest svårforcerade passagerna på banan.
Dom flesta kör med stavar i UTMB, men både vinnaren för nå
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 00:47En sak som överraskade mig i fjol var hur mäktig känsla bara starten var.
Två andra UTMB-löpare pratade före om att "kommer du ihåg hur mäktigt det kändes när väl starten gick", och jag tänkte ungefär att ja ja dom menade väl att det pirrade lite extra i
En sak som överraskade mig i fjol var hur mäktig känsla bara starten var.
Två andra UTMB-löpare pratade före om att "kommer du ihåg hur mäktigt det kändes när väl starten gick", och jag tänkte ungefär att ja ja dom menade väl att det pirrade lite extra i
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 09:20Ja jag var där. Det var mycket folk, inte den största samling människor jag sett men vibben som låg över staden gick att ta på. Alla löpare med var och en sin historia men gemensamt att de tränat länge och mycket med UTMB som sitt stora mål. Anhöriga som
Ja jag var där. Det var mycket folk, inte den största samling människor jag sett men vibben som låg över staden gick att ta på. Alla löpare med var och en sin historia men gemensamt att de tränat länge och mycket med UTMB som sitt stora mål. Anhöriga som