Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 18:00Vad har ni för trailskor som ni ska springa med?
Och vad har ni för camelback?Jag har ett par SALOMON XA Pro 3D Ultra GoreTex skor,
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1324
Men jag tycker de inte passar på UTMB. Vill ha lite lättare s
Vad har ni för trailskor som ni ska springa med?
Och vad har ni för camelback?
Jag har ett par SALOMON XA Pro 3D Ultra GoreTex skor,
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1324
Men jag tycker de inte passar på UTMB. Vill ha lite lättare s
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 08:54Urban, jag kommer att springa i La Sportiva Crosslite (inköpta på Naturkompaniet Kungsgatan 4). Har testat dem under 4 träningsdagar i Åre-Vålådalen nu och de funkar perfekt! Dags att skaffa NU om du ska hinna springa in dem.
Ryggan är en Lundhags T12 me
Urban, jag kommer att springa i La Sportiva Crosslite (inköpta på Naturkompaniet Kungsgatan 4). Har testat dem under 4 träningsdagar i Åre-Vålådalen nu och de funkar perfekt! Dags att skaffa NU om du ska hinna springa in dem.
Ryggan är en Lundhags T12 me
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:12Tack för tipset. Köpte ett par Crosslites idag. De verkade helt ok. Ska fundera på ditt erbjudande om ryggan.
Tack för tipset. Köpte ett par Crosslites idag. De verkade helt ok. Ska fundera på ditt erbjudande om ryggan.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 09:23Lundhags T12 har jag också. Har ej sprungit med annan, men köpte den efter att ha googlat runt och hittat nöjda köpare som tyckte den hade mer genomtänkt design för löpning. Gillar allt utom en skönhetsfläck. De två hållarna för flaskor sitter precis f
Lundhags T12 har jag också. Har ej sprungit med annan, men köpte den efter att ha googlat runt och hittat nöjda köpare som tyckte den hade mer genomtänkt design för löpning. Gillar allt utom en skönhetsfläck. De två hållarna för flaskor sitter precis f
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 19:00Jag är väldigt osäker på camelbacken/ryggan. Jag va idag och kollade på Lundhags T12 och Tempo 10 samt andra också. Får man verkligen plats med den obligatoriska utrustningen som krävs i ryggan? Jag är tveksam om man får in regnjacka, löpbyxor och allt an
Jag är väldigt osäker på camelbacken/ryggan. Jag va idag och kollade på Lundhags T12 och Tempo 10 samt andra också. Får man verkligen plats med den obligatoriska utrustningen som krävs i ryggan? Jag är tveksam om man får in regnjacka, löpbyxor och allt an
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 20:40Allt mitt fick plats i en Lundhags T12 (utan någon vätskeblåsa), men har du hemma allt du tänkt ta med så kan du ju alltid packa i en plastpåse och ta med till någon butik och be att få provpacka där och känna hur den sitter med packning på ryggen.
Allt mitt fick plats i en Lundhags T12 (utan någon vätskeblåsa), men har du hemma allt du tänkt ta med så kan du ju alltid packa i en plastpåse och ta med till någon butik och be att få provpacka där och känna hur den sitter med packning på ryggen.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 00:17Anvænde en Hagløfs Endurance på CCC før 2 års sedan, kør fortfarande med den och ær mycket nøjd.
Anvænde en Hagløfs Endurance på CCC før 2 års sedan, kør fortfarande med den och ær mycket nøjd.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 11:06Här kommer lite av mina ringa erfarenheter av löparsäckar. Jag har en Haglöfs Endurance och testat lite med en lättare fransk modell.
Vattenblåsa är överlägset och rek. till vatten. Du tar ut den, fyller den, håll den upp och ner medan du suger ur vattn
Här kommer lite av mina ringa erfarenheter av löparsäckar. Jag har en Haglöfs Endurance och testat lite med en lättare fransk modell.
Vattenblåsa är överlägset och rek. till vatten. Du tar ut den, fyller den, håll den upp och ner medan du suger ur vattn
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:31Jag funderar på att ta ett extra midjebälte med vattenflaska/bägare förutom min ryggsäck. Men jag undrar: Funkar inte den extra vattenbägaren som glas i den obligatoriska utrustningen? Om man kan strunta i glaset och hänvisa till bägaren istället. Går det
Jag funderar på att ta ett extra midjebälte med vattenflaska/bägare förutom min ryggsäck. Men jag undrar: Funkar inte den extra vattenbägaren som glas i den obligatoriska utrustningen? Om man kan strunta i glaset och hänvisa till bägaren istället. Går det
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:50glaset tror jag är för att det inte finns engångsmuggar på vissa stationer utan de häller direkt i ditt platsglas. Eco tänk 🙂
glaset tror jag är för att det inte finns engångsmuggar på vissa stationer utan de häller direkt i ditt platsglas. Eco tänk 🙂