Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo istället för engångsmuggar är den förklaring jag hört. Så jag antar att de vill att man tar något som går snabbt att fylla på vid kontrollerna. Det jag kommer ihåg att jag läste i fjol var att bortsett från kontrollen vid nummerlappsutdelningen så gö

"The Swedish Trailrunner": Hur stor vätskeblåsa har du? Jag köpte en idag, tvekade mellan 1,5 och 2 liter, men slog till på 2 liter. Inte så många gram extra i materialvikt och sen kan man ju bestämma på varje kontroll hur mycket man vill hälla i, tänk

Åker på tisdag om en vecka. Lite nervigt e det. Tänkte testa Bonhomme-backen på onsdagen eller torsdagen. Kan vara bra att göra detta på dan när man kutar/går den på tävlingen under natten. Jag hoppas att kroppen har det som krävs. Om någon annan här på F

Vi sätter oss i bilen om någon timme för att åka söderut. Anländer campingen i Chamonix tidigast i morgon kväll eller troligtvis torsdag förmiddag.
Först ska det acklimatiseras lite och sedan (förhoppningsvis om vädret tillåter) plockas någon 4000-meterst

Lycka till alla som åker dit. Kommer det att finnas dågon live uppdatering under loppet?

Ingen aning. Men det borde det väl göra på ett sådant stort lopp på UTMB-sidan.

Japp det går att följa online på deras hemsida ultratrailmb.com
massor av checkpoints längs med banan.

Oh vad härligt att få vara på plats så långt innan. Idag blir sista passet sen mest lite lugn jogg lite då och då. Vilket ger mig en massa överskotts energi för att inte tala om all tid jag får över. Blir många frågor här nästa vecka. Bon voyage!

Hela UTMB-banan på drygt 6 minuter:

Hisnande! 🙂

ojoj, vilken nerförslöpning. Måste ta hårt på benen minst sagt..