Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:22Ser fram emot era sista förberedelser och rapporter innan tävlingen, samt efteråt åxå.(t+)
Ser fram emot era sista förberedelser och rapporter innan tävlingen, samt efteråt åxå.(t+)
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:44fin film. Ser väldigt brant ut man får inte riktigt den känslan på plats.
Slutat träna nu och har nu all tid i världen att nojja och tvivla på mig själv. Får försöka sysselsätta mig att få ihop packningen kanske. Köpa visselpipa tex. Kollat lite med för
fin film. Ser väldigt brant ut man får inte riktigt den känslan på plats.
Slutat träna nu och har nu all tid i världen att nojja och tvivla på mig själv. Får försöka sysselsätta mig att få ihop packningen kanske. Köpa visselpipa tex. Kollat lite med för
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 12:35Är försäkrad genom facket och det ska täcka allt. Även transporter till sjukhus.
Är försäkrad genom facket och det ska täcka allt. Även transporter till sjukhus.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 14:21Glöm det här jag som nojjar. Försäkrad över öronen av min fantastiska arbetsgivare (dvs jag) i tjänst och hade även privat hemförsäkring som täcker allt. Jag tänker hur som helst springa hela vägen 🙂
Glöm det här jag som nojjar. Försäkrad över öronen av min fantastiska arbetsgivare (dvs jag) i tjänst och hade även privat hemförsäkring som täcker allt. Jag tänker hur som helst springa hela vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 15:52Det är aldrig för sent att ge upp Mr. T. 😉
Men så väl som du förberett dig med hela banan provsprungen så skulle jag snarare formulera om det till "det är alltid för tidigt att ge upp". Så länge man orkar EN backe till så kan man vä göra det också, när
Det är aldrig för sent att ge upp Mr. T. 😉
Men så väl som du förberett dig med hela banan provsprungen så skulle jag snarare formulera om det till "det är alltid för tidigt att ge upp". Så länge man orkar EN backe till så kan man vä göra det också, när
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:37Sista långpasset (28km) avverkat. Nu skall jag bara lätta lite på träningen och få in något pass med tempo för att kroppen skall kännas lite lättare. Nästa onsdag åker vi ner för en kort acklimatisering.
Sista långpasset (28km) avverkat. Nu skall jag bara lätta lite på träningen och få in något pass med tempo för att kroppen skall kännas lite lättare. Nästa onsdag åker vi ner för en kort acklimatisering.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 07:54Allt som återstår att göra nu är att meditera över loppet, äta och sova. Jag åker ner på måndag, kanske lite sent men ekonomin tillåter inte annat.
😉
Allt som återstår att göra nu är att meditera över loppet, äta och sova. Jag åker ner på måndag, kanske lite sent men ekonomin tillåter inte annat.
😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 16:54Sista passet hemma för mig blev en halvmara. Nu är det bara att packa och rulla tummarna innan resan:-)
Sista passet hemma för mig blev en halvmara. Nu är det bara att packa och rulla tummarna innan resan:-)
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:59Vad är en "buff"? Är det någon här som vet det?
Jag kollade på UTMB-videon om packningen som man ska ha med sig. Killen där hade en "buff" som man tydligen ska ha med sig.
Vad är en "buff"? Är det någon här som vet det?
Jag kollade på UTMB-videon om packningen som man ska ha med sig. Killen där hade en "buff" som man tydligen ska ha med sig.
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 10:02http://www.buff.es/
http://www.buffsverige.se/