Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Japp det är den längsta och de sista 6KM från La Balme några av de svårare på banan. Det finns kortare partier som är värre men kortare. Så misströsta inte här, det är fin utförslöpning på andra sidan toppen.
Tyvärr i mörker dock.

Nu är det inte långt

Lycka till! Skickar alla positiva och starka tankar jag har till er.

Jag kände mig hyfsat lugn efter The Swedish Trailrunner´s rapport från i midsomras, men nu börjar jag bli lite nervös igen 😉

På tisdag är jag på plats i Chamonix, bor på Hotel Alpina. Urban och Niklas, ni har ju mitt nummer så att vi kan ses och peppa v

Hotel Alpina för mig med.

Jag har lämnat mitt nummer till Camilla, Fredrik och Urban nu. Jag kommer själv dit på torsdag. Tänkte sova några timmar, hämta nummerklappen strax innan de stänger och sedan vara vaken torsdag kväll-natt för att sedan bara sova

Bra idé Nicklas. Vi far bestamma tid och plats nar det passar. Det finns ett antal trevliga stallen i byn:-) Hotel Alpina ar inte langt ifran dar jag bor.

Idag kutade och gick jag slutetappen fran La Buel, som ligger efter Vallorcine och fore Col des Mon

Man kan få något kort på hotellet som ger gratis "lokaltåg" som t ex räcker Valorcine, så jag har själv utnyttjat den chansen tidigare att provspringa sista 17-18 km och det var väl snitslat, men på ett ställe i sista långa nedförsbacken så missade jag at

Tror nog det är tydligare markerat på tävlingsdagen. Jag hoppas att det är mörkt när man passerar här och då syns reflexerna bättre än snitslar.

Jag kommer ner Onsdag och ses gärna. Mailar er mitt mobilnummer.

Det är en svår balansgång det här med vil

Åh, vad jag känner igen känslan som The Swedish Trailrunner beskriver! Jag känner mig också loj, svullen i kroppen och tankarna irrar. Jag kommer att försöka sova någon timme runt lunch på fredag. Har försökt "vända dygnet" inför nattlopp vid något tillfä

Till och med jag börjar känna mig taggad, och då ska jag inte ens springa. Ska följa er i liverapporteringen, blir ett härligt helgnöje. Startnummer alla?

Fredrik Holmgren a.k.a The Swedish Trailrunner är nummer 2369

Alla, även de som inte är Funbeatare hittar du här
http://www.ultratrailmb.com/page/108/Runner_details.html

Nu har det hänt det som sagts vara omöjligt. SAMTLIGA träningskläder är tvättade oc