Quote from Guest on 19 January 2012, 13:18kan vara något för dig!!
The Run är loppet som ställer dig som deltagare inför en härlig och tuff utmaning i inbjudande terräng. Det bjuder på en större upplevelse än traditionella stadslopp. Banorna sträcker sig över kullar och slingrar sig fram genom h
kan vara något för dig!!
The Run är loppet som ställer dig som deltagare inför en härlig och tuff utmaning i inbjudande terräng. Det bjuder på en större upplevelse än traditionella stadslopp. Banorna sträcker sig över kullar och slingrar sig fram genom h
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 13:28Hej!
Jag tänker mig att eftersom du skriver här så har du säkert nåt med loppet att göra, så då tänkte jag framföra några punkter kring hemsidan som ni kanske (eller inte) vill göra något åt:Jag sitter på en helt vanlig företagsdator, med helt vanligt s
Hej!
Jag tänker mig att eftersom du skriver här så har du säkert nåt med loppet att göra, så då tänkte jag framföra några punkter kring hemsidan som ni kanske (eller inte) vill göra något åt:
Jag sitter på en helt vanlig företagsdator, med helt vanligt s
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 13:33Där är anmälningsavgiften
http://www.therun.nu/anmalan/anmalningsavgift/Håller med om att sidan är kolaseg! Hittar heller inte mycket annan info om tävlingen mer än just hemsidan.
Där är anmälningsavgiften
http://www.therun.nu/anmalan/anmalningsavgift/
Håller med om att sidan är kolaseg! Hittar heller inte mycket annan info om tävlingen mer än just hemsidan.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 13:37För att vara positiv också: snygg trailer!
För att vara positiv också: snygg trailer!
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 13:46Maken till seg hemsida får man nog leta efter 🙁
Det är inte helt enkelt att hitta såna basala saker som hur långt är det, vad kostar det, vem ligger bakom osv. eftersom varje sida segar ihop läsaren och informationen är utsmetad över flera sidor.
Maken till seg hemsida får man nog leta efter 🙁
Det är inte helt enkelt att hitta såna basala saker som hur långt är det, vad kostar det, vem ligger bakom osv. eftersom varje sida segar ihop läsaren och informationen är utsmetad över flera sidor.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:05Är något skeptisk och då åsyftar jag inte bara den kackiga hemsidan. Vilka ligger bakom det här arrangemanget? Finns inte en hänvisning till namn eller förening/företag (kan förstås ha missat denna info men hemsidan är inte direkt lättarbetad).
Är något skeptisk och då åsyftar jag inte bara den kackiga hemsidan. Vilka ligger bakom det här arrangemanget? Finns inte en hänvisning till namn eller förening/företag (kan förstås ha missat denna info men hemsidan är inte direkt lättarbetad).
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2012, 14:34Efter lite googling mm:
Sven Göran Martinsson i Stockholm...
Om man vill sälja saker bör man tala om vem man är!
Efter lite googling mm:
Sven Göran Martinsson i Stockholm...
Om man vill sälja saker bör man tala om vem man är!
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:53Admin verkar i alla fall försöka göra något åt therun.nu, för just nu får man bara fram en massa skräptecken. Stabilt.
Admin verkar i alla fall försöka göra något åt therun.nu, för just nu får man bara fram en massa skräptecken. Stabilt.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 16:25Tips: Komprimera headerbilden (kan t.ex. konvertera den fr. png-format till en jpeg).
Tips: Komprimera headerbilden (kan t.ex. konvertera den fr. png-format till en jpeg).
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 19:36För mig var det inte ett smack segt.
För mig var det inte ett smack segt.