Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningThe Run
You need to log in to create posts and topics.

12

kan vara något för dig!!

The Run är loppet som ställer dig som deltagare inför en härlig och tuff utmaning i inbjudande terräng. Det bjuder på en större upplevelse än traditionella stadslopp. Banorna sträcker sig över kullar och slingrar sig fram genom h

Hej!
Jag tänker mig att eftersom du skriver här så har du säkert nåt med loppet att göra, så då tänkte jag framföra några punkter kring hemsidan som ni kanske (eller inte) vill göra något åt:

Jag sitter på en helt vanlig företagsdator, med helt vanligt s

Där är anmälningsavgiften
http://www.therun.nu/anmalan/anmalningsavgift/

Håller med om att sidan är kolaseg! Hittar heller inte mycket annan info om tävlingen mer än just hemsidan.

För att vara positiv också: snygg trailer!

Maken till seg hemsida får man nog leta efter 🙁

Det är inte helt enkelt att hitta såna basala saker som hur långt är det, vad kostar det, vem ligger bakom osv. eftersom varje sida segar ihop läsaren och informationen är utsmetad över flera sidor.

Är något skeptisk och då åsyftar jag inte bara den kackiga hemsidan. Vilka ligger bakom det här arrangemanget? Finns inte en hänvisning till namn eller förening/företag (kan förstås ha missat denna info men hemsidan är inte direkt lättarbetad).

Efter lite googling mm:

Sven Göran Martinsson i Stockholm...

Om man vill sälja saker bör man tala om vem man är!

Admin verkar i alla fall försöka göra något åt therun.nu, för just nu får man bara fram en massa skräptecken. Stabilt.

Tips: Komprimera headerbilden (kan t.ex. konvertera den fr. png-format till en jpeg).

För mig var det inte ett smack segt.

12